Avatar billede xenofex Nybegynder
24. november 2000 - 20:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Jeg har brug for hjælp til 3D Studio Max

Jeg har virkelig brug for hjælp til 3D Studio Max, jeg har prøvet mange URL\'er, men jeg forstår ikke Engelsk ret godt, så jeg ville blive glad hvis i kunne komme med nogle adresser på nogle gode sites på Dansk!

På forhånd Tak
*********************************************
Her leder jeg efter en person som er kanon god eller kvik til Adobe Photoshop, som kunne tænke sig at hjælpe mig, personen kan kontakte mig på Xenofexx@sol.dk
Jeg har virkelig brug for hjælpen, det drejer sig om lidt design til nogle rum!
Som man skal se oppe fra, og skal laves i 3D eller noget
*********************************************
Sidste spørgsmål, er Bryce3D godt?
Kan man lave rum i, som man ser fra oven, og kan bevæge sig i, altså i en 3D chat, foreksempel en BlomsterButik, kan man lave det i sådan en i det program?

Jeg takker for hjælpen, håber jeg bliver kontaktet..
....::XenofexWeb.subnet.dk::....
Avatar billede lassebm Nybegynder
24. november 2000 - 20:30 #1
Ok! Hvis at du vil have noget hjælp til Max, så
besøg www.3dmaxer.dk (nr.1 danish site!)

du kan også se min hp.. http://come.to/Zyphon for lidt inspiration, alt layoutet på hp\'en er lavet i Adobe Photoshop
Avatar billede xenofex Nybegynder
24. november 2000 - 20:40 #2
Tak Zyphon
Og kanon site..
Jeg ville bare lige spørge om en ting, kunne du hjælpe mig lidt igang med Adobe Photoshop?
Dine logo\'er er meget mere spændene end mere, de er værd at se på !