Avatar billede guf_kevin Nybegynder
10. maj 2003 - 01:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

compiling af kernel??

Hey

Har et problem med at compile min kernel, og der virker som nødvendigt efter som c header biblioteket stadig "ligger" til den tidligere....(fandt jeg ud af da jeg ikke kunne installere VWware..)

Jeg har læst alt hvad jeg kunne komme i nærheden af, men alle løsninger synes at tage udganspunkt i /usr/src/ biblioteket, og der har jeg kun en /debug mappe?

Så vidst jeg kan forstå skulle der gerne ligge en linux mappe, kerne m.v. herunder??

nogen der har et bud???
Avatar billede guf_kevin Nybegynder
10. maj 2003 - 01:30 #1
tag jeg ikke af alle de stavefejl....gik sg lidt hurtigt :0)
Avatar billede vic256 Nybegynder
10. maj 2003 - 02:07 #2
Nu har jeg ikke selv Redhat eller prøvet denne MEN i de fleste distributioner får du mulighed for at installere "Documentation" og "Source".. Jeg er RET sikker på at du får et MEGET fyldt /usr/src dir hvis du installerer disse ;-)
Avatar billede guf_kevin Nybegynder
10. maj 2003 - 02:16 #3
hehe..

jeg tror måske jeg har spottet problemet, jeg har upgraderet min kernel med up2date. Så vidt jeg er blevet orienteret, installerer den kun binaries og ikke source pakker....

kaster mig nu ud i at bygge den fra bunden.
Avatar billede vic256 Nybegynder
10. maj 2003 - 02:23 #4
Uha.. god fornøjelse og held og lykke... ;-)
Avatar billede guf_kevin Nybegynder
10. maj 2003 - 02:28 #5
jo tak....
Avatar billede guf_kevin Nybegynder
10. maj 2003 - 02:29 #6
lukker