Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
09. maj 2003 - 21:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

renderer fra video post

Hej jeg har lavet en animation hvorfra jeg bruger lens effect glow fra video post. Men når jeg renderer fra videoposten kommer mit glow ikke med. Det mystiske er at i previewen mens den renderer, er mit glow med, men når jeg ser den færdige avi. fil så er den væk?

Jeg siddr med max 5.

hvad gøre jeg galt. Det er meget mystisk
Avatar billede sparkl Nybegynder
10. maj 2003 - 00:42 #1
Hej,

det kunne skyldes placeringen af din image output event i video posten. Det er vigtigt at den kommer til sidst, og ikke er en child af f.eks. din glow event.
For at placere den til sidst på rod niveau, skal du sørge for at alle andre events er afmarkeret inden du opretter den. Det kan du gøre ved at klikke i et åbent område.
Avatar billede zerohero Nybegynder
13. maj 2003 - 18:54 #2
Hvis du arbejder med flere frames skal du vaere sikker paa at alle frames er tilgaengelige for bade dit OutPut og dit Camera.

Held og Lykke
ZeroHero
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
14. maj 2003 - 17:39 #3
Tak for hjælpen...