Avatar billede tommyf Nybegynder
24. november 2000 - 13:53 Der er 94 kommentarer og
2 løsninger

Snakke robot

Hvordan kan man lave en robot som den på http://www.acsys.dk/ ?

Prøv at skrive et spørgsmål nede til venstre.

Har du/i måske et eksempel på en der kan besvare bare ét spørgsmål.

Hvis I kan bidrage med noget så jeg kan få lavet min egen, får i pointene.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. november 2000 - 13:56 #1
Hi hi .. jeg spurgte den \"er jorden rund ?\" og den svarede

\"Søs: Bær over med mig. Jeg er stadig ny og kan ikke svare på alle dine spørgsmål.\"
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. november 2000 - 13:57 #2
Jeg kan godt lave en der altid siger: Bær over med mig. Jeg er
stadig ny og kan ikke svare på alle dine spørgsmål.  ;-)
Har du et spørgsmål, der giver et fornuftigt svar?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
24. november 2000 - 13:59 #3
tdaugaard, samme svar her.. og jeg spurgte endda om den synes statsministeren er et fjols til tider.. nemt nok! :)

tommyf, jeg mener at huske noget om at lycos har en tilsvarende dingenot.. men jeg er helt blank om hvor det var..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. november 2000 - 14:00 #4
erikj:> ja, det tror jeg de fleste kan *G*
Avatar billede snowball Novice
24. november 2000 - 14:03 #5
Ego: \"er du grim\"
Søs: \"Der er jo et billede af mig her på siden, så sådan ser jeg ud :-)\"

Det er det mest fornuftige jeg har kunnet få den til at svare tilbage *GG*

Snowball
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. november 2000 - 14:09 #6
Tror du ikke bare det er:

  if (ordet grim indgår) \"Der er jo et billede af mig her på siden, så sådan ser jeg ud :-)\"
  elsif (ordet vejr indgår) \"Jeg tror det bliver regnvejr\"
  elsif (ordet mars indgår) \"Er du grøn?\"
  else \"Bær over med mig. Jeg er stadig ny og kan ikke svare på alle dine spørgsmål.\"

Avatar billede snowball Novice
24. november 2000 - 14:11 #7
Det er det sikkert ;)

Snowball
Avatar billede blood Nybegynder
24. november 2000 - 14:19 #8
HiHi

du er sjov

\" Søs: ih...mange tak. Det var pænt sagt *S* \"

så søgte jeg igen også sage den
\" Det var pænt sagt - mange tak :-) \"
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 14:33 #9
Hvad er klokken er også o.k.
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 14:34 #10
Eller - \"Du er grim!\"
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 15:11 #11
hvis nogen kan lave denne robot ligger jeg gerne 200 points oveni :)

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 15:12 #12
Den er kult den robot
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2000 - 15:15 #13
Prøv at loade i frontpage  så kan du se hvordan den er lavet.
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 15:24 #14
Den henter vist sine svar fra:

http://www.acsys.dk/servlet/Roblet2

prøver lige at lege lidt med det.

- Zhatten
Avatar billede souledge Nybegynder
24. november 2000 - 15:24 #15
Mig : \"Du lugter af fisse\"
Søs : \"Jeg synes ikke du opfører dig særlig pænt.\"

Heheh...
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 15:30 #16
kan det ikke lade sig gøre hver gang ordet grim indgår skriver den f.eks jeg synes ikke du taler særlig pænt.

hvordan opbygger man dette ?

- Zhatten
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 15:31 #17
Jeg er igang med et system.... Giv mig lige et par minutter...
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 15:36 #18
engberg hvor lang tid ? tror du inden for 10 min ? og hvilket sprog laver du det i ?
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 15:39 #19
I PHP og jeg vil skyde på et kvarter...
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 15:40 #20
FEDEST !!!!

Hvis det lykkeds dig spare jeg fanme nogen points op og giver dig !!!!!

- Zhatten
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 15:42 #21
Design håber jeg selv du kan magte..... ikke??
- ellers er den faktisk ved at være der...
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 15:46 #22
Den her kan endda selv lære nyt.... :-)
- Kig engang på:
http://www.whitehat.dk/engberg/php/robot/robot.php3

- om det er noget du kan li\' - jeg har døbt den Robert Robot!

Det der afgør hastigheden lige i øjeblikket er altså whitehat\'s lidt snølende server.... :(
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 15:48 #23
Han kan bl.a. \"Hvad er klokken?\" og \"Hvem er du?\", hvis du vil have nogle eksempler....
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 15:51 #24
Intelligente spørgsmål I stiller ellers.....
\"ff\" og \"fdsfdsfds\".... ;)
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 15:53 #25
kan ikke få det til at virke :(
den skriver bare hvad synes du robert robot skal svare på ?
Avatar billede xtom2 Nybegynder
24. november 2000 - 15:53 #26
Den svarer ikke på en skid her..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. november 2000 - 15:55 #27
Checker du kun for hele sætninger, engberg?
Prøv \"hvor gammel er engberg\"
Avatar billede blood Nybegynder
24. november 2000 - 15:55 #28
Den svare ikke nogle gange!
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 15:55 #29
kan jeg få en kopi af dem ? så får du 200 points af mig.

- Zhatten
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 15:56 #30
Det er klart, da den jo ikke kender spørgsmålet \"fdsfdsfdsfds\"!!!

Jeg kan godt lave et standard svar, ligesom \"søs\"\' hvis man spørger om noget \"han\" ikke kender svaret på - skal jeg det?
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 15:57 #31
i skal skrive helt nøjagtigt Hvad er klokken?

hvis i skriver hvad er klokken ? så svare den ikke, men engberg kan jeg få en kopi ? man kan vel selv udbygge den :)
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 15:58 #32
Ja indtil videre svarer den kun på hele sætninger indtil videre..
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 15:59 #33
Hmmm.... \"Hvis I kan bidrage med noget så jeg kan få lavet min egen, får i pointene.\"
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 16:02 #34
engberg kan jeg kan jeg få en kopi af den du har lavet ?
jeg synes den er meget fed også kan du jo selv lærer den nye ting :)

jeg har lært den hvor gammel den er og hvor den bor ?

prøv at spørg den Hvor bor du?
og Hvor gammel er du?

Send den til zhatten@hotmail.com

- Zhatten
Avatar billede padde Nybegynder
24. november 2000 - 16:03 #35
Jeg vil gerne lave et cool design til din robot for en kopi af koden :)
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:05 #36
Jeg poster lige koden her - der er jo ikke noget trixy ved den.... Så må du jo give point efter hvad din samvittighed byder dig ;-)

Lav først tabellen med dette:
CREATE TABLE Robot (
Sprg varchar(255),
Svar varchar(255)
);

INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\"Hvem er du?\",\"Jeg er Robert Robot!\");
INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\"Hvad er klokken?\",\"Kig på dit ur...\");
INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\"Er jorden flad?\",\"Nej da - den er da rund!\");

<-----robert.php3----->
<?php

$Navn = \"Klaus Kludder\";

echo \"Hejsa - jeg er $Navn, prøv at spørge mig om noget!<BR><BR>\";

if ($submit) {
    $connection = mysql_connect(\"localhost\",\"DATABASENAVN\",\"PASSWORD\");
    mysql_select_db(\"DATABASE\", $connection);
    $res = mysql_query(\"SELECT * FROM Robot WHERE Sprg=\'$sprg\'\");
    $row = mysql_fetch_array($res);
    $svar = $row[\"Svar\"];
    if (!$svar) {
        echo \"Det spørgsmål kender $Navn ikke...\";
        echo \"<BR><BR>\";
        echo \"Hvad syntes du $Navn skal svare til spørgsmålet $sprg ?\";
        echo \"<FORM METHOD=\'post\' ACTION=\'$PHP_SELF\'>\";
        echo \"<INPUT TYPE=\'hidden\' NAME=\'sprg\' VALUE=\'$sprg\'>\";
        echo \"<INPUT TYPE=\'text\' NAME=\'svar\'>\";
        echo \"<BR><BR>\";
        echo \"<INPUT TYPE=\'Submit\' NAME=\'nyt\' VALUE=\'Hjælp\'>\";
        echo \"</FORM>\";
        mysql_close();
    } else {
        echo \"<BR> Dig:  \";
        echo $row[\"Sprg\"];
        echo \"<BR> $Navn:  \";
        echo $row[\"Svar\"];
        echo \"<BR><BR>\";
        mysql_close();
    }

if ($nyt) {
    $db = mysql_connect(\"localhost\",\"DATABASENAVN\",\"PASSWORD\");
    mysql_select_db(\"DATABASE\",$db);
    $result = mysql_query(\"INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\'$sprg\', \'$svar\')\" )  or die(\"Der er desværre ingen kontakt til databasen - fordi: \".mysql_error());
    mysql_close();
}

echo \"<BR><BR>\";
echo \"<FORM METHOD=\'post\' ACTION=\'$PHP_SELF\'>\";
echo \"<INPUT TYPE=\'text\' NAME=\'sprg\'>\";
echo \"<BR><BR>\";
echo \"<INPUT TYPE=\'Submit\' NAME=\'submit\' VALUE=\'Spørg\'>\";
echo \"</FORM>\";

?>
Avatar billede blood Nybegynder
24. november 2000 - 16:05 #37
engberg

Hvor mange point skal du have for en kopi??
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 16:06 #38
hahahaha jeg har lært den en del nu !!!

prøv og spørg:

hvilket website styrer mest på nettet ?

- Zhatten
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:06 #39
Værsko og padde, du skal da være meget velkommen - så kunne jeg jo smide et domæne efter det, hvis det blev rigtig godt....
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:08 #40
Robert har nu lært nitten spørgsmål bare ved Jeres prøver.... ;)
Avatar billede padde Nybegynder
24. november 2000 - 16:11 #41
Jeg synes det kunne være lidt sjovt at lave sådan en fyr... Jeg tror bare, at jeg aldrig selv får brug for en( - men hvem ved - en robot er altid rar at have i baglommen :)

- Hvad skal robotten hedde - og skal han/hun være cool, sød, grim, futuristisk eller hvordan ?
Hvilken emailadressse vil du have ham sendt til?
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:14 #42
Navnet må du såmen bestemme (måske har I andre nogle idéer?) og han må gerne være cool eller grim... ;)

Du kan sende ham til kasper@pox.dk
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:19 #43
Han er nu at finde på:

http://robot.98-8.net og http://robert.98-8.net hvis I skulle få lyst til at lege mere med ham...
Avatar billede padde Nybegynder
24. november 2000 - 16:26 #44
Skal han ikke være håndtegnet - jeg tror jeg har en god ide :)
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:28 #45
Det ville da være fedt! :)
Avatar billede padde Nybegynder
24. november 2000 - 16:29 #46
det vil jeg sidde og hygge mig med i aften så :)
Vi snakkes ved...
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. november 2000 - 16:35 #47
engberg>>> Ikke for at værer ekstrem dum... ups for sent. Men kunne den let bygges om til ASP? Det er det eneste jeg har adgang til på min webside. + er det muligt at få den til at kører på databaser i stedt? Synes det virker til at koden let kan blive for lang.

padde>>> Offentliggøres tegningen?
Avatar billede padde Nybegynder
24. november 2000 - 16:38 #48
Det må være op til Engberg - men jeg håber da, han bruger den til noget, hvis den bliver god :)
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:39 #49
padde>> Jep - hyg dig med det :-)

tommyf>> Den kører på database..... en SQL database.... Med hensyn til ASP, så ja det kan den sikkert nemt, men jeg har desværre en opgave om undervisning i fysik jeg hellere må få startet på, så det bliver ikke mig der gør det....... :-(
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:41 #50
Jeg skal nok bruge den - dvs. at den bliver offentliggjort på siden for robert, jeg skal nok poste noget her, når det sker... :)
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. november 2000 - 16:46 #51
engberg>>> Er det i orden med 600 point til dig og så 100 til Padde for den kommende tegning?

Gider du så sende en komplet mappe med filer og database til tommyf@ofir.dk ?
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:46 #52
\"Hvem styrer?\" - \"Terkild.dk\".....hmmm.... det bliver hvist nødvendigt at rette lidt i svarene... ;-)
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:47 #53
tommyf>> jep det er fino.
Avatar billede jones Nybegynder
24. november 2000 - 16:49 #54
engberg= dette behøver man da ikke sætte ind i databasen vel ??
INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\"Hvem er du?\",\"Jeg er Robert Robot!\");
INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\"Hvad er klokken?\",\"Kig på dit ur...\");
INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\"Er jorden flad?\",\"Nej da - den er da rund!\");
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. november 2000 - 16:52 #55
Padde>>>> Gider du så sende et mail med billede når det bliver færdig, til tommyf@ofir.dk + lave et svar i dette spørgsmål...
Avatar billede skummel Nybegynder
24. november 2000 - 16:53 #56
Hehehehe

Mon ikke http://www.alicebot.org er en lillebitte smule mere \'versatile\'
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 16:55 #57
jones>> Nej selvfølgelig ikke..

skummel>> Men til gengæld har vi jo selv lavet det her!!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. november 2000 - 16:58 #58
skummel>>>> Jeg spurgte den om noget hvor den kom med et godt svar så:

Tommy: Good answer
ALICE: Am i a good robot
Tommy: Yes you are
ALICE: NO IM NOT
Tommy: SO you ISENT clever
ALICE: *Blev sur og lukkede chatten*
Avatar billede jones Nybegynder
24. november 2000 - 17:01 #59
engberg >> jeg ville være glad hvis du ville skrive præcis hvad der skal stå gider du ikke sende et kopi hvor der står.

Db = jones_db
pass = jones
localhost = mysql.infopaq.dk

jeg kan ikke få den til at virke.

på forhånd tak
( jeg synes de er fedt det du har lavet ! )
Avatar billede jones Nybegynder
24. november 2000 - 17:04 #60
post det her jones@cool.dk
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 17:07 #61
O.k. jones host op med nogle point! ;-)
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 17:12 #62
jeg kan ikke få det til at virke jeg har server hos whitehat hvad skal man bruge som database navn der ?

kan du ikke skrive præsic hvad jeg skal gøre ?

- Zhatten
Avatar billede blood Nybegynder
24. november 2000 - 17:17 #63
er der en der ved hvordan man opretter en ny bruger i mysql????
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 17:18 #64
zhatten>> Du skal først have oprettet en MySql database på http://www.whitehat.dk/mysql

Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 17:19 #65
HJÆLP jeg kan ikke få det til at virke !!!!!!!!!!

hvor skal det her hen ?:

CREATE TABLE Robot (
Sprg varchar(255),
Svar varchar(255)
);

INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\"Hvem er du?\",\"Jeg er Robert Robot!\");
INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\"Hvad er klokken?\",\"Kig på dit ur...\");
INSERT INTO Robot (Sprg,Svar) VALUES (\"Er jorden flad?\",\"Nej da - den er da rund!\");

og hvad er database navnet inde hos whitehat ?

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 17:19 #66
sådan en har jeg!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. november 2000 - 17:20 #67
engberg>>>Tøm mail
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 17:24 #68
Jamen så står det i den mail du fik derefter....

HOST er \"localhost\"
DATABASE er \"zhatten\" (dit brugernavn på whitehat)
PASSWORD er dit pass på whitehat

SÅ enkelt er det....

Så uploader du phpMyAdmin og laver en tabel der, via de oplysninger jeg postede tidligere..
Avatar billede jones Nybegynder
24. november 2000 - 17:25 #69
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. november 2000 - 17:27 #70
jeg er total lost i det her hvordan laver man sådan en tabel.

altså jeg har uploadet robert.php3 men det der tabel det fatter jeg nul af.

- Zhatten
Avatar billede blood Nybegynder
24. november 2000 - 17:31 #71
zhatten
Du downloader phpmyadmin på http://www.phpmyadmin.com
så indstiller du filen config.inc.php til whitehat
så uploader du det til whitehat
og køre den
!!!!HUSK AT SLETTE PHPMYADMIN FRA WHITEHAT IGEN!!!!
Avatar billede bbs Nybegynder
24. november 2000 - 19:21 #72
Hvis sådan en virker, hvorfor så bruge eksperten?
Avatar billede engberg Juniormester
24. november 2000 - 19:40 #73
He.... så skal du edermame igang med at fodre den med noget kode... ;)
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
25. november 2000 - 01:12 #74
Svar - hurtigt: Hvordan helvede kan det være, at når jeg vælger at redigere acsys\'s site i Frontpage, får jeg pludselig adgang til hele web-roden, inkl. asp-koder, interne mødeskemaer m.m? Meget, meget mærkeligt.

/Jes_Petersen
/jes@vip-productions.dk
Avatar billede zhatten Nybegynder
25. november 2000 - 02:02 #75
Hvis du kan forklare mig præsic hvad jegskal gøre for atfå dette til at virker så se:

http://www.eksperten.dk/spm/35122

- Zhatten
Avatar billede steffen Nybegynder
25. november 2000 - 23:46 #76
Den er alt for simpel, og baseret på enkelte ord, den nævnte robot.

For at gøre det konsekvent, så kan man gøre noget i stil med den gamle \"Eliza\" der nu kører på AOL Instant Messenger og spreder skræk og advarsel - koden er offentligt tilgængelig i PERL-versionen, og kan nemt skrives om.

Der er et link til nogle af de sjoveste konversationer, robotten har haft, på http://www.aoliza.com/ - check fx nr. 43.

Det er for skægt. Er der nogen der er klar på at lave en fordanskning vil jeg også gerne smide nogen timer i det.
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. november 2000 - 08:20 #77
Linket virker ikke...
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2000 - 11:10 #78
Hvordan kan jeg have fået en genvej under andre computer direkte til http://www.acsys.dk/ . Kan her se alle Deres mapper m.v.
Avatar billede steffen Nybegynder
26. november 2000 - 11:17 #79
Ikke her - det spiller fint .. ? (Og den er stadig lige sjov, hehe)
Avatar billede steffen Nybegynder
26. november 2000 - 11:24 #80
kharder: Du har skrevet

\"www.acsys.dk\" i en filhåndtering i windows 98 - så er det første der prøves, netbios, og ikke http.

Såre simpelt :-) - de har vist et problem med sikkerheden, eh?
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2000 - 11:41 #81
Ok på den led. Det er ikke så smart.
Avatar billede tommyf Nybegynder
27. november 2000 - 07:47 #82
Kan man ikke lave så den nøjes med den kolonne hvor der f.eks er 4 af ordene:

Hvem ejer denne side?

I tabellen ligger følgende valgmuligheder:

Hvad hedder ham der ejer denne side

Der er jo så tre ord der passer, så måtte den jo godt snuppe den.
Avatar billede halnet Nybegynder
27. november 2000 - 23:19 #83
http://www.onix.dk/search/askhal.php
Du kommer tilbage til startsiden ved at trykke på mandens hoved... vær lidt seriøs ;o)

- Anders
Avatar billede halnet Nybegynder
27. november 2000 - 23:26 #84
-> Tommyf
Du må gerne få koden til min for de 700 point ;o)

- Anders
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2000 - 00:05 #85
Ja og den virker bedre end http://www.acsys.dk/ ;o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
28. november 2000 - 02:30 #86
halnet:> fårk!! Hvis det billede skal være et portræt af dig så vil jeg godt lige sige at din \"robot\" løj til mig!! Jeg spurgte om den var grim og den svarede at det var den ikke men den kendte en der var ;-)
Avatar billede dna Nybegynder
28. november 2000 - 04:15 #87
Prøv at skrive \"hvad hedder jeg\"

dna
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. november 2000 - 07:32 #88
halnet>>> Medmindre den kan finde ud af at tage fra de kolonner hvor der står et par ord som matcher \"de spurgte\" tror jeg ikke det har interesse.... Skal den ikke have en sætning der er 100% mangen til den han har skrevet i databasen?
Avatar billede halnet Nybegynder
28. november 2000 - 10:11 #89
-> tommyf
Jo, næsten helt magen til.

- Anders
Avatar billede souledge Nybegynder
28. november 2000 - 12:46 #90
>Kommentar fra dna

HAR DU SET HVAD KLOKKEN ER???
DET ER SGU\'DA IKKE ET TIDSPUNKT AT SIDDE OG LEGE EKSPERT PÅ!!! 8-O
Avatar billede dna Nybegynder
28. november 2000 - 14:51 #91
souledge >> Sådan er det jo med nørder !! De er oppe hele natten, og sover om formiddagen !!

dna
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
01. december 2000 - 13:40 #92
HAHAHAHHA

Ego>: Du er grim

Søs: Synes du virkelig det? Hm... Nå, men sådan er jeg nu engang blevet designet, så det må både du og jeg leve med :-)
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
01. december 2000 - 13:41 #93
Ego>du er dum

søs:Jeg vil gerne bede dig om at tale pænt, da jeg ikke bryder mig om din tone.
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
01. december 2000 - 13:43 #94
Ego:har du patter

Søs: Nu tror jeg vist samtalen er lidt for løssluppen. Måske du skulle stille nogle spørgsmål om ACSYS - det er jo derfor jeg sidder her.
Avatar billede nemo1987 Nybegynder
01. december 2000 - 13:44 #95
Ego:hvor bor du

Søs: Nu er jeg jo en robot, men hvis jeg engang fik en rigtig krop, så ville jeg bo på Vesterbro :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 18:36 #96
Øv, kan sgu ikke rigtig bruge roboten til noget, men måske kan jeg få lidt inspiration til en i ASP. Venter på en tegning fra padde.