Avatar billede moller84 Nybegynder
08. maj 2003 - 15:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HTML-filer kan ikke læse fra js-filer

Jeg har lavet et lille login-script, hvor min login side skal læse fra et par js-filer.

Når jeg prøver siden af på min egen somputer, virker den fint, men så snart at siden bliver uploadet til mit webhotel, så virker den ikke.

Jeg har skrevet til mit webhotel, men de ved ikke helt hvad der er galt. Mit webhotel er freepaq.dk

Hjææælp plz
Avatar billede roenving Novice
08. maj 2003 - 15:53 #1
Har du skrevet dem ind med script-tagget ?-]
Avatar billede ocp Nybegynder
08. maj 2003 - 15:56 #2
Er referencerne til dem relative og ikke absolutte, f.eks. "..\minfil.asp" i stedet for "c:\web\minfil.asp"?
Avatar billede roenving Novice
08. maj 2003 - 15:59 #3
Det er vel -- på sådan et hotel -- i den samme mappe:

<script language="javascript" type="text/javascript" src="login.js"></script>
Avatar billede moller84 Nybegynder
08. maj 2003 - 16:00 #4
ja mine referencer er relative
Avatar billede moller84 Nybegynder
08. maj 2003 - 16:01 #5
skal man skrive type?
Avatar billede moller84 Nybegynder
08. maj 2003 - 16:02 #6
altså skal man skrive    type="text/javascript"  ?
Avatar billede roenving Novice
08. maj 2003 - 16:03 #7
Nej men det er den anbefalede korrekte måde at angive, at det er text-fil med javascript -- jeg plejer at huske det, og så bruger jeg alligevel den gammeldags angivelse language
Avatar billede moller84 Nybegynder
08. maj 2003 - 16:04 #8
UPZ mine referencer er fx "../login.js"
Avatar billede roenving Novice
08. maj 2003 - 16:05 #9
Ja, det er rigtigt forward slashes i html-kode
Avatar billede moller84 Nybegynder
08. maj 2003 - 16:39 #10
har selv løst problemet..

HTML-dokumentet fik ikke tid nok til at læse js-filen, så har derfor sat en timeOut ind

eller tak for hjælpen