Avatar billede cillemadsen Nybegynder
08. maj 2003 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Forskellige problemer

Hejsa alle eksperter :-)

Jeg har nogle spørgsmål ang. denne Compaq 3950 jeg har fået mig.

1) hvordan kommer jeg på internettet. jeg har den og stå i den holder så den er forbundet med USB og det andet stik. Den kan sagtens sende dokumenter og programmer, men ved ikke hvordan jeg kommer på internettet, så jeg kan bruge MSN.

2) Nogle der ved om man kan høre radio på den, hvis man henter et program, eller om man kan købe noget så man kan komme til det

3) nogle der kender et nemt sms program...

Håber ikke jeg er for besværlig

/§ Cille §\
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 15:29 #1
1) Du kan komme på internettet ved at vælge ActiveSync -> tools -> options -> rules -> Pass through

2) Du kan høre f.eks. P3 over nettet på den ved at finde den rigtige URL til P3 og taste den ind i Media Player på PocketPC'en.

3) Et godt program er http://www.smartsoftworks.com/
Avatar billede ffn Nybegynder
10. maj 2003 - 00:20 #2
1) prøv evt. med et soft reset løser altid mange problemr!

2) man kan altid købe et udvidelses kort til din ipaq, som f.eks dette http://www.fingertech.co.uk/prolink_fm201_radio.html

ffn/frold
Avatar billede ffn Nybegynder
01. juni 2003 - 18:04 #3
hejsa hvordan står det til?
Avatar billede rusta Nybegynder
19. juli 2003 - 20:04 #4
Du kan høre the voice på nette og jubii net radio , og de to jeg lige har skrevt åbner i media player..