Avatar billede limes_planum Praktikant
07. maj 2003 - 16:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Harddisk kan ikke findes af Norton Ghost...

Jeg har to harddiske tilsluttet min PC, og kan skrive til dem begge. Men jeg vil gerne lave en fuld backup med styresystem og det hele, over på den sekondære HD. Problemet er at Norton Ghost slet ikke kan finde denne sekondære destinations-HD.
Avatar billede casch Nybegynder
07. maj 2003 - 16:11 #1
kan det være fordi den kører ntfs?
Avatar billede dittlau Nybegynder
07. maj 2003 - 16:13 #2
Har du sørget for, at begge diske sidder på samme ide bus.

/dittlau
Avatar billede meyerj Nybegynder
07. maj 2003 - 16:16 #3
Forsøg med den senste version af Norton Ghost. Det lyder meget som et NTFS problem, og Nortons nyeste version (sorry kan ikke huske nummeret) er blevet betydelig bedre. Det kan dog tænkes at du også skal bruge en NTFSDOS boot disk, der vil gøre dine NTFS drev synlige under DOS. Ulempen er dog at man ikke kan skrive til NTFS.
Avatar billede limes_planum Praktikant
17. september 2006 - 19:02 #4
lukker...