Avatar billede xantor Nybegynder
06. maj 2003 - 21:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål angående popup

Hejsa gutter.

Jeg står og skal bruge et script der åbner et vindue når man klikker på en Ahref, vinduet skal have en vis størrelse og alle barene skal være væk og sådan. Så skal der være mit input (Klarer jeg selv ;-)

men når brugeren trykker submit skal den skifte til en anden side som behandler data (stadig i vinduet) denne side bekræfter så at handlingen er fjong og lukker derefter vinduet og genopfrisker hovedvinduet :-)

Håber satme der er nogen der kan hjælpe... jeg er totalt lost i det her javascript noget
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2003 - 21:54 #1
Dit link på start-siden:

<a href="#" onclick="window.open('Test.htm','NewWindow','toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,copyhistory=no,width=300,height=300');
">Link</a>

I din første pop-up skriver du i Form-tagget:
<form action="din_svar_side.html" method="POST">

I den sidste sætter du en button:

<input type="button" value="OK" onclick="window.close();">

hth
jes
Avatar billede xantor Nybegynder
06. maj 2003 - 22:03 #2
Roenving... mange tak... tænkte på... når du kører den windows.close til sidst... kan man gøre noget så den også opfrisker den originale side... da ændringerne i popup'en har forårsaget en ændring i dens indhold :-)
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2003 - 22:06 #3
Ja, det glemte jeg:

<input type="button" value="OK" onclick="opener.location.reload();window.close();">
Avatar billede grunken Nybegynder
06. maj 2003 - 22:09 #4
roenving>

Hvor submitter den ? ;)
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2003 - 22:35 #5
Det regner jeg med at xantor selv gør, jvf.:

... Så skal der være mit input (Klarer jeg selv ;-)

men når brugeren trykker submit skal den skifte til en anden side som ...

Men det skal jeg da gøre opmærksom på:

At der skal være en submit-knap i den første pop-up
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2003 - 22:42 #6
Takker for points ;~}
Avatar billede xantor Nybegynder
06. maj 2003 - 23:47 #7
Du har da så sandelig fortjent dem... det virker 110% perfekt :-)
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2003 - 23:49 #8
Fedt =<;-)}=