Avatar billede skovtrold Nybegynder
22. august 1999 - 19:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

vil kun vise flimmer

På min PowerMac 7300 opstod der pludselig den fejl, at maskinen kun ville vise flimmer...
Tilsyneladende fungerer alt som det skal, men da skærmen er dækket af stribevis flimmer, er det svært at se hvad man laver...

Jeg har forsøgt at ændre hvor mange hz skærmen kører med, men det ændrer kun graden af flimmer - ikke om der er flimmer eller ej.

Har nogen et bud på hvad jeg kan gøre?
Avatar billede stoffer Nybegynder
22. august 1999 - 19:07 #1
hvis skærmkortet ikke er røget så er der vist kun tilbage at skifte skærm, prøv at hive lidt i de forskellige stik, det kunne jo være en løs forbindelse.
Avatar billede skovtrold Nybegynder
22. august 1999 - 19:11 #2
Det er ikke skærmen, da jeg har forsøgt med 2 forskellige skærme.

Jeg håbede på, at det kunne være skærmindstillingerne som stod forkert (?)

/Skovtrold
Avatar billede theartist Nybegynder
22. august 1999 - 19:15 #3
du har vel ikke et andet skærmkort du kan skifte med... det må være det så
Avatar billede skovtrold Nybegynder
22. august 1999 - 19:21 #4
Nej, desværre...jeg tror også skærmkortet er integreret på bundkortet på denne model :-|
Avatar billede stoffer Nybegynder
22. august 1999 - 19:35 #5
du skulle vel ikke have noget magnetisk forstyrrende i nærheden. ex. højtalere der ikke er afskærmede
Avatar billede skovtrold Nybegynder
02. september 1999 - 22:05 #6
.