Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
06. maj 2003 - 17:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sorry, scanner could not be initialized.

Hej alle.
Jeg har tidligere haft nogle problemer med min scanner og printer.

Nu er mn computer dog formateret, og det burde virke! Men det gør det altså ikke :-)

Når jeg har installeret scannersoftwaren, og åbner "ActiveScan" får jeg en fejlmeddelelse:

Sorry, scanner could not be initialized.
(Scanner not found)

Nogen gange kan jeg scanne uden problemer men 5 min. efter kommer denne fejl, og jeg må vente yderligere! Jeg har en HP scanjet 2200c scanner!
<michaelb.dk>
Avatar billede nogetfx Nybegynder
06. maj 2003 - 21:12 #1
Hvordan tilslutetr du din scanner.. Hvilket chipset, servicepack...

HVis det er tilsluttet via USB, har du så andre USB ting tilsluttet..?
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
06. maj 2003 - 22:15 #2
Jeg har den tilsluttet via USB!
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
06. maj 2003 - 22:15 #3
...sammen med et digitalcamera, webcam og printer!
Avatar billede nogetfx Nybegynder
06. maj 2003 - 22:24 #4
Og chipset..? Funker de andre enheder..?
Hvor stor PSU..? Det kan jo godt være på grund af strømmangle, medmindere det har funket perfekt før..
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
07. maj 2003 - 13:34 #5
Det har funket perfekt før, og de andre virker godt nok!
Avatar billede torleifj Nybegynder
07. maj 2003 - 13:40 #6
HP = Huge Problems.

Kan det være så simpelt som et defekt USB kabel? Eller en termisk fejl i scanneren? Har det noget at gøre med hvor længe scanneren har stået tændt?
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
16. maj 2003 - 13:03 #7
Nej, ingen hjælp :-(
Avatar billede nogetfx Nybegynder
16. maj 2003 - 14:42 #8
Tja...Det var ikke fordi du kom med for meget feedback..