Avatar billede duesjov Nybegynder
06. maj 2003 - 11:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MySQL

Jeg prøver at få en side op og køre med NukePHP.

Men jeg kan ikke få det til at virke, jeg tror det er samarbejdet mellem Mysql og php siden, så jeg udlover 200 point til den der kan forklarer mig hvordan man gør det.
Avatar billede kimwitt Nybegynder
06. maj 2003 - 13:15 #1
Du er nok nødt til at komme med en lidt mere detaljeret fejl beskrivelse end den der. Det kan godt være lidt svært at hjælpe med noget hvor man ikke kender fejlen.
Hvad sker der når du starter din PHP-Nuke side i en browser ?
Kan du logge ind på din MySQL loaklt ?
Har du testet om PHP'en er korrekt installeret ?
Avatar billede duesjov Nybegynder
06. maj 2003 - 14:06 #2
Fatal error: Call to undefined function: message_die() in c:\apache\apache\htdocs\adminphp\db\db.php on line 88

det er den fejl jeg får hver gang jeg prøver at komme ind på siden.
og det er næsten lige meget hvilken side jeg går ind på
Avatar billede kimwitt Nybegynder
06. maj 2003 - 14:35 #3
Hvad står der så på linie 88 i den fil ?
Avatar billede duesjov Nybegynder
06. maj 2003 - 14:37 #4
message_die(CRITICAL_ERROR, "Could not connect to the database");
Avatar billede duesjov Nybegynder
07. maj 2003 - 12:42 #5
øv