Avatar billede spar2klub Nybegynder
06. maj 2003 - 09:32 Der er 2 kommentarer

Taske til bærbar

Hejsa...

Jeg har lige købt en bærbar, men nu er problemet der fulgte ikke nogen taske med til den. hvor kan jeg købe en taske til den?
Avatar billede xcabe Nybegynder
06. maj 2003 - 09:39 #1
http://morgen.dk/noteudstyr.htm <-- ? lige omkring nederst... der er da lidt tasker... flere slags ?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
06. maj 2003 - 11:22 #2
Du kan købe tasker til bærbare i enhver computerbutikken. Det afhænger af hvilke krav du stiller til tasken mht. pris og kvalitet. F.eks. skal det være en rygtaske eller en skuldertaske?

Jeg kan kun sige at tasker fra producenten Targa, har ry for at være slidstærke, vandafvisende(mod regn:-)), og prisen er okay.