Avatar billede atlatl Nybegynder
05. maj 2003 - 21:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

edonkey

hejza..

er der en måde man kan snyde edonkey sådan at man ikke deler noget..

det er lidt trals at dele når man har stofa flexrate
Avatar billede lap Nybegynder
05. maj 2003 - 21:33 #1
installer og konfigurer iptables - så kommer der ikke noget ud.
Avatar billede leoness Nybegynder
05. maj 2003 - 21:59 #2
Du kunne jo også vælge at lave en mappe uden noget i, og bruge den som 'shared file folder', og så bruge en anden til 'downloaded files folder'.
Hvis det ikke virker, så fjern filerne fra den mappe de bliver lagt i efter download. Det virker hos mig :)
Avatar billede atlatl Nybegynder
10. maj 2003 - 20:07 #3
du ikke.. da det jeg er ved at downloade stadig kan hentes af andre...

med hensyn til config af iptables... kan man så overhovedet søge på de forskellige servere..

findes der et værktøj til config af iptables
Avatar billede c-holst Novice
10. maj 2003 - 20:12 #4
i øvrigt kommer du vist hurtigere til i køen jo mere du har i dine shared folders. Så vidt jeg ved. Så umiddelbart er det nok en ringe måde at klare sin bekymring på, og sårlig hvis alle gør det. og ligegyldig, for du uploader jo kun ting som ikke er beskyttet af ophavsrettigheder ik...og så er der jo ingen grund til bekymring
Avatar billede c-holst Novice
10. maj 2003 - 20:15 #5
gå dog på biblioteket eller få en anden forbindelse
Avatar billede atlatl Nybegynder
22. maj 2003 - 20:32 #6
lukket