Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
05. maj 2003 - 13:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tildel værdi til dynamisk indlæse user control

Dette er nok lidt svært så derfor de mange points.

Jeg indlæser en række user controls som jeg har gemt onpysninger omkring i min DB. Problemet er at jeg gerne vil overføre en værdi til disse unser controls så de kan udføre en opgave alt efter værdien.

Her er min kode:

<%@ Page language="VB" debug="true" src="Configuration.vb" %>

<script runat="server">

  Sub Page_Init(s As Object, e As EventArgs)

    Dim _portalSettings As new PortalSettings
    Dim _moduleSettings As ModuleSettings

    response.write (_portalSettings.arrModules.count)

    For Each _moduleSettings In _portalSettings.arrModules

        Dim parent As Control = Me.FindControl(_moduleSettings.PaneName)
    Dim con As UserControl = Page.LoadControl(_moduleSettings.ModuleSrc)
        parent.Controls.Add(con)

        parent.Visible = True

      Next _moduleSettings

  End sub

</script>

<html>
<head>
  <title></title>
</head>
<body>

<form runat="server">

  <table border="1">
    <tr>
      <td colspan="2" id="TopPane" valign="top" Visible="false" Width="100%" runat="server">TopPane:<br></td>
    </tr>
    <tr>
      <td id="LeftPane" valign="top" Visible="false" runat="server">LeftPane:</td>
      <td id="RightPane" valign="top" Visible="false" runat="server">RightPane:</td>
    </tr>
  </table>

</form>
</body>
</html>
Avatar billede thomas.martinsen Nybegynder
05. maj 2003 - 20:40 #1
Hvad er dit problem?
Avatar billede burningice Nybegynder
06. maj 2003 - 01:56 #2
du skal vel bare lave en property i din usercontrol som du kan skrive til?
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
06. maj 2003 - 09:40 #3
cyberfessor < jeg prøve at snakke med Lucien som vi begge kender. Hvad siger du til at jeg sender dig mine filer om du så har lidt tid til at kigge på det ? Jeg tror jeg er meget tæt på en løsning.
Avatar billede burningice Nybegynder
06. maj 2003 - 10:01 #4
cdm_kiwie>> det bliver først engang i næste uge så. Jeg sidder i skole nu, og skal til england om 5 timer :S
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
06. maj 2003 - 10:08 #5
cyberfessor << ja oki :) så må jeg se om jeg ikke kan finde en anden løsning inden. God tur til England.
Avatar billede askhoej Praktikant
06. maj 2003 - 11:25 #6
Du kunne jo også smide lidt mere kode her?
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
06. maj 2003 - 11:38 #7
askhoej << jeg syns selv dette er lidt svært og min kode vil gøre denne side meget lang.
Men hvis du er frisk kan jeg vi måske kigge på det over MSN. Det er måske ikke helt i ekspertens ånd.
Avatar billede cdm_kiwie Nybegynder
06. maj 2003 - 18:16 #8
Jeg har vist nok løst mit problem nu. Der er tale om en meget lang kode over flere filer så derfor håber jeg det er oki at jeg ikke viser løsningen her på eksperten.
Avatar billede burningice Nybegynder
12. maj 2003 - 02:10 #9
cdm_kiwie>> du kunne vel forklare i korte træk hvad din løsning gik ud på ? :)