Avatar billede dgim Nybegynder
05. maj 2003 - 11:55 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Windows vs Linux

hej...

Vi er igang med et lille projekt hvor vi har valgt at sammenligne Windows og Linux. F.eks. hvor vi ser på opensource, sikkerhed, kerne, filsystem, resurce-handling, brugervenlighed, osv...
Vi kunne godt bruge lidt hjlæp hvis der er en der sidder og har nogle gode links eller bare nogle nyttige oplysninger. Det skal lige siges at vi stortset aldrig har beskæftiget os med Linux før :D
Avatar billede popeye_2k Nybegynder
05. maj 2003 - 12:00 #1
http://www.google.com er immer gut =P
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 12:01 #2
Avatar billede mickey777 Nybegynder
05. maj 2003 - 12:02 #3
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2003 - 12:03 #4
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. maj 2003 - 12:08 #5
I kan få meget hjælp her http://www.sslug.dk

sslug er vist verdens største linux user group og medlemmerne hjælper gerne med linuxrelaterede ting. Ved at kuntakte sslug kan i komme i kontakt med de førende linuxfolk i danmark, folk som Peter Toft, Hanne Munkholm osv osv. Hvis I har spørgsmål hjælper jeg også gerne
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. maj 2003 - 12:08 #6
Her kan i downloade bøger om linux gratis http://www.sslug.dk/linuxbog
Avatar billede dgim Nybegynder
05. maj 2003 - 12:46 #7
takker ;)
Avatar billede anjamunck Nybegynder
05. maj 2003 - 12:48 #8
www.kursusplanen.dk er der en artikel fra Englands største kursusvirksomhed,QA, som skriver om Linux eller ej - Can you afford to ignore Linux. QA er uvildige i deres betragtninger - da de udbyder såvel Microsoft som Linux kurser
Held og lykke med projektet!

Smil fra

Anja
Avatar billede torleifj Nybegynder
05. maj 2003 - 12:54 #9
popeye_2k>> fra et andet forum: "In Google non est, ergo non est!"