Avatar billede gamer61 Nybegynder
04. maj 2003 - 23:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Points til arne_v

Jeg havde givet pointsne til migselv inden du postede så du kan lige lægge et svar her så får du dem
Avatar billede fromsej Praktikant
04. maj 2003 - 23:26 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
04. maj 2003 - 23:26 #2
svar
Avatar billede gamer61 Nybegynder
04. maj 2003 - 23:27 #3
sådan
Avatar billede fcs Novice
15. maj 2003 - 22:39 #4
Arne_V>> Jeg mener at det er ulovligt at distribuere de omtalte filer. Derfor bedes du aflevere pointene til "pointspiseren" - bare så tingene kommer på plads igen ;-)

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin

P.S.: Du er yderst velkommen til at finde et link, der beviser at det er tilladt at distribuere filerne og så skal du naturligvis ikke aflevere pointene ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2003 - 00:40 #5
Jeg føler ikke at jeg har noget moralsk problem: de pågældende filer
er en del af Delphi 6 som man har kunnet downloade gratis fra Borland
og filerne kan kun bruges hvis man har Delphi.

Men at filer kan hentes gratis og at brugerne nødvendigvis må have eller
have haft filerne er ikke nødvendigvis ensbetydende at man har lov til at
redistribuere dem.

Og nej jeg kan ikke bevise at man må redistribute den kode.

Så hvordan afleverer jeg point til "pointspiseren" ?
Avatar billede fcs Novice
16. maj 2003 - 12:41 #6
Hvis man har kunnet downloade Delphi 6 gratis fra Borland (har du evt. et link?), så er det ok med mig - så dropper vi denne sag.
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2003 - 12:47 #7
Det kunne man.

Referance f.eks.:
  http://www.borland.com/news/press_releases/2001/08_06_01_borland_delphi_6_personal.html

Citat:

#Developers can go to  www.borland.com/downloads/ today to download a free
#version of Delphi 6 Personal Edition or ...

Man kan ikke længere hente kittet, men man kan stadig godt få en licens
på:

http://www.borland.com/products/downloads/download_delphi.html
Avatar billede fcs Novice
16. maj 2003 - 12:53 #8
Arne_v>> Det er helt ok - jeg havde ikke set at du havde kommenteret det samme i et andet spørgsmål ;-) Anmeldelsen er lukket.

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2003 - 12:58 #9
Og jeg skal være den første til at indrømme, at hele affæren er
lidt grotesk.

Hverken mig eller spørgeren har ønsket at bryde nogle regler.

Jeg takker for en handling af anmeldelsen baseret på "sund fornuft".
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2003 - 12:59 #10
behandling
Avatar billede fcs Novice
16. maj 2003 - 13:06 #11
Hey, det er jo det vi er her for ;-)