Avatar billede soylant Nybegynder
04. maj 2003 - 20:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man ændre netværk logon billede

Hej

Jeg ved man kan få mange sjove XP styles, men kan man ikke på eller anden måde ændre det logon billede der kommer når du logger ind på en anden computer i et netværk???
eller er det umuligt
Avatar billede jesperthorup Nybegynder
04. maj 2003 - 20:25 #1
Hvis du mener bruger billedet, så jo. Åbn startmenuen og klik på det nuværende billede. Så kan du vælge/tilføje nyt billede!
Avatar billede soylant Nybegynder
04. maj 2003 - 20:31 #2
nej jeg mener den logon der kommer når du logger ind på en anden computer på netværket, så kommer den og spørger efter bruger og adgangskode, feks. når vi spiller netværk og man skal ind og snage på de andres computere, det er det billede jeg tænker
Avatar billede soylant Nybegynder
10. november 2004 - 16:44 #3
lukker, gider ikke rode mere med det
Avatar billede soylant Nybegynder
10. november 2004 - 16:44 #4
slut