Avatar billede denlille Nybegynder
04. maj 2003 - 15:47 Der er 5 kommentarer

Justering af hastighed

Hej..

Er det muligt at justere hastighed? Jeg har en Linksys BEFSR41 router..

Der er 2 computere forbundet og jeg vil så høre om det er muligt at gøre så den ene computer får det meste af hastigheden og den anden ikke får så meget?

Og selvfølgelig, hvis det er muligt, hvordan gør man?
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. maj 2003 - 15:49 #1
Ikke med den router. Der findes switche samt en linux software løsning hvor du opsætter en PC som router hvor det kan lade sig gøre på. Jeg ved at nogle af de bedre switche fra Cisco kan
Avatar billede denlille Nybegynder
04. maj 2003 - 19:54 #2
sikker???
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. maj 2003 - 20:06 #3
Ja
Avatar billede thda Nybegynder
05. maj 2003 - 16:26 #4
er det eventuelt muligt at begrænse hastigheden på den comp. der skal have mindst båndbredde?
Jeg mener at jeg engang læste en artikkel om hvordan man kan optimere sin internetforbindelse, ved at redigere lidt i registreringsdatabasen, men jeg kan ikke huske hvilke forbindelsestyper det virkede på...
Måske man samme sted kunne begrænse hastigheden...
Avatar billede denlille Nybegynder
07. maj 2003 - 17:23 #5
hmmm jaaa... Det vil jeg gerne høre lidt mere om thda!!!