Avatar billede djz.dk Nybegynder
03. maj 2003 - 19:04 Der er 6 kommentarer

WebAwards.dk til salg!

Suverænt domæne til salg! Det drjer sig om WebAwards.dk og tilhørende danishwebawards.dk.

Det er billigt, og har det interesse, så kontakt mig på post@motiv8.dk.
Avatar billede postndk Nybegynder
03. maj 2003 - 19:10 #1
hop over i papkassen.dk

dette forum er ikke et køb/salg forum
og luk spørgsmålet
Avatar billede and.vang Nybegynder
04. maj 2003 - 11:51 #2
Ellers et spændende domæne. Håber der kan komme noget godt ud af det!

Men rigtigt, Eksperten er ikke Den Blå Avis 2. Så skynd dig at lukke.

Mvh Anders :)
Avatar billede djz.dk Nybegynder
04. maj 2003 - 14:21 #3
Jeps - domænet er ret godt. Jeg havde faktisk en god idé med det, men tiden er der desværre ikke til det. Og så mente jeg det var bedre, at komme af med det.
Avatar billede melao Nybegynder
04. maj 2003 - 14:24 #4
Avatar billede miss-g Seniormester
04. maj 2003 - 15:07 #5
Avatar billede miss-g Seniormester
30. maj 2003 - 22:23 #6
lukketid? *S*