Avatar billede cbm Nybegynder
02. maj 2003 - 14:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kopiere en appointment til en anden kalender

Hejsa

Jeg sidder og skal lave en funktionalitet der ved hjælp af en knap på en appointment form, gemmer og indsætter den pågældende appointment i en anden kalender. Jeg har selvfølgelig adgang til den anden kalender også.

Det skal bruges til en form for fælleskalender hvor folk kan indsætte deres egne appointments hvis de mener det er relevant at dele med andre.
Nogen der har en løsning=? :)
Avatar billede nissen18 Nybegynder
02. maj 2003 - 19:39 #1
Jeg ved ikke om det er den løsning du leder efter... og jeg ved knap nok hvordan det fungere da at jeg ikke selv har haft en helt masse brug for det. Men gå ind på denne side http://freebusy.office.microsoft.com/freebusy/freebusy.dll
hvor det tilsyneladende skulle være muligt at holde hinanden opdateret med sin kalender... prøv det... måske du finder ud af lidt mere end jeg har... giv gerne lidt respons hvis det virker efter hensigten.. jeg har ikke lige taget mig sammen til at finde ud af det endnu:)
Avatar billede nissen18 Nybegynder
02. maj 2003 - 19:40 #2
hmm...... det var vist ikke lige til outlook... :)
Avatar billede cbm Nybegynder
03. maj 2003 - 01:17 #3
nej det er slet ikke det... den ska simpelthen "fysisk" kopiere en appt fra en kalender til en anden kalender ved tryk på en knap når man opretter en appt
Avatar billede mile Juniormester
05. maj 2003 - 08:48 #4
Kan du bruge

Åbn aftalen
Filer
Kopier til mappe

???
Avatar billede cbm Nybegynder
03. maj 2006 - 16:17 #5
nå ikke