Avatar billede zeacon Nybegynder
02. maj 2003 - 10:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

appz betyder ?

Jeg ved det lyder som var jeg en KÆMPE newb, men det er jeg faktisk ikke, husker bare ikke lige hvad appz betyder, eksperter kan i svare mig :-)..

På forhånd tak !

zeacoN
Avatar billede renesvane Nybegynder
02. maj 2003 - 10:03 #1
Applications eller programmer på dansk :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. maj 2003 - 10:07 #2
Der er tale om en sammenstilling af ondene Application og Warez, og det er ulovlige programmer, altså priat kopier eller applikationer hvor kopibeskyttelsen er fjernet
Avatar billede nstenberg Nybegynder
02. maj 2003 - 11:35 #3
Der er en forskel på ulovlige programmer og piratkopier...
Avatar billede bredker Nybegynder
11. maj 2003 - 23:04 #4
der er ikke don store forskel
hvis du henter et program med en prøvetid og ikke registrer det efterfølgende er det ulovligt , hvis du stadig bruger det (det er jo ikke kopieret )
en piratkopi er fes en cd du har kopieret og bruger på en anden maskine uden at have betalt licens til det
Avatar billede nstenberg Nybegynder
11. maj 2003 - 23:08 #5
Det du siger er delvist rigtigt. Men et program der er ulovligt kopieret, er ikke samtidig et ulovligt program - men derimod en ulovlig kopi. Programmet som sådan, er ikke ulovligt.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. maj 2003 - 23:11 #6
Hvis vi skal strides om ord, så KAN der være forskel på ulovlige programmer og piratkopier. Alt piratkopiert software er ulovligt, men der findes også software, der er ulovligt uden at være piatkopiert. AppZ vil altid være Kommercielt software, der er kopiert eller/og hvor kopibeskyttelsen er fjernet. Da du ikke kan købe ulovligt software (af den type der ikke først er kopiert) kan det aldrig blive Warez og dermed heller ikke appz
Avatar billede zeacon Nybegynder
14. september 2003 - 17:16 #7
Ingen ville have svar.. så jeg tager det selv...
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 18:24 #8
det er du jo også vant til
det er da en ret stor procentdel af dine spm du selv tager point i
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. september 2003 - 20:55 #9
zeacon>> Her har du også fået svar men tager poitn selv. Ideen med eksperten er man giver point til dem som har hjuldet en...

Han har fået en advarsel i http://www.eksperten.dk/spm/347985 for de samme.

eagleeye / CoAdmin