Avatar billede coolkasper Nybegynder
01. maj 2003 - 17:26 Der er 5 kommentarer

Kan ikke lave server

Jeg har forgæves forsøgt og lave ftp og cs server mange gange..... Det virker fint når jeg har min com med over til mine kammerater :) Alle porte er åbne og jeg jeg har fundet en masse IP'er inde på routeren men der er ikke nogen af dem som virker... Routeren:
mærke: LINKSYS
model: BEFSR41

På forhånd tak.... Hilsen Kasper...
Avatar billede human Nybegynder
01. maj 2003 - 17:34 #1
Kigger lige med.
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
01. maj 2003 - 19:19 #2
ok.. du skal nok gøre det at du hente hlserver fra  server.counter-strike.net og så lige læser FAQ på siden.... det var det jeg gjorde... ganske simpelt faktisk :)

og så skal du bare finde ud af hvad din ip er og så connecter de til den...din ip kan du finde ved at skrive www.myip.dk

husk når du starter servern skal det være med commandoen X:\hlserver\hlds.exe -console -game +port 27016 +map de_dust +maxplayers XX
X = fiktivt tal eller bogstav.. port sætter jeg altid til 27016 så kan jeg selv  spille også
Avatar billede coolkasper Nybegynder
01. maj 2003 - 19:51 #3
Tak for det..
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
01. maj 2003 - 20:50 #4
du skriver bare igen hvis det giver problemer :-)
Avatar billede coolkasper Nybegynder
01. maj 2003 - 22:47 #5
Mange tak for den hurtige respons