Avatar billede nardus Nybegynder
01. maj 2003 - 08:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Adgangskode i Planlagte Opgaver

Jeg har 3 brugere på Win XP Home. De 2 er uden password den 3. er med passoword.

Når jeg planlægger en opgave via "Planlagte Opgaver", skal jeg angive en adgangskode. Lader jeg denne være tom, starter opgaven ikke som planlagt. Tildeler jeg en adgangskoder til en af dem uden og skriver den, så virker det, og opgaven kører.

Hvordan kan jeg få opgaven til at køre uden password?
Avatar billede juntao Nybegynder
19. maj 2003 - 11:41 #1
Hey Nardus kender et lille program der kan fixe nogle forskellige ting i wondows....måske også dit....det hedder "Tweak UI" prøv at hente det..mener det ligger på www.download.com :)
Avatar billede nardus Nybegynder
09. juni 2004 - 15:46 #2
Jeg satte adgangskode på og fik Windows til automatisk at logge på den konto, jeg bruger til dagligt. Det løste problemet, og nu kører de "planlagte opgaver" stille og roligt hver dag.