Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. november 2000 - 17:23 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Bordercolor [Haster]

Hmmmm findes der ikke en eller anden måde hvor man kan gøre  bordercolor=\"#FFFFFF\" usynlig f. eks  bordercolor=\"transparent\" eller noget i den stil ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. november 2000 - 17:26 #1
<table border=\"0\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\" width=\"500\">

Når du sætter tykkelse til  0 er den jo sådan set gennemsigtig
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. november 2000 - 17:27 #2
Ja men ingen andre muligheder ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. november 2000 - 17:27 #3
Det er bare BORDER der skal værer 0 så er der ingen kant.
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. november 2000 - 17:28 #4
Hvorfor? Hvis der ikke er nogen kant kan vel ikke komme tættere på at gører dem gennemsigtig?
Avatar billede michaelmyers Nybegynder
22. november 2000 - 17:30 #5

Jeg ved ikke helt om du skal bruge koden til tables eller frames, men det kan bruges i begge.

Sæt border=\"0\" AKA ingen kant

hvis du så synes at din tekst kommer for tæt på kanten skal du lege lidt med leftmargin=\"X\" og topmargin=\"X\" måske også rightmargin=\"X\" og bottommargin=\"X\", hvor X er en værdi i pixels

altså:

<table border=\"0\" bla bla> V <frameset border=\"0\" bla bla>

////////// LOL //////////

Micheal Myers - The Original From Halloween I
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. november 2000 - 17:30 #6
Ikke for noget, vil høre om der er en mulighed for det noget ala bordercolor=\"transparent\"
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. november 2000 - 17:31 #7
Micheal Myers>>>> Det samme som mig.
bjarke-b>>> Du kan jo stadig ændre på cellpadding og cellspacing
Avatar billede michaelmyers Nybegynder
22. november 2000 - 17:33 #8
Jeg er et *******....fuck det....

d alt det lort jeg lige har skrevet er forkert - ivertfald det sidste med ...margin=\"X\"

til en table bruger du cellpadding=\"X\" og cellspacing=\"X\"

til frames bruger du marginheght=\"X\" og marginwidth=\"X\"

/////// LMAO ///////

Micheal Myers - The Original From Halloween I
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
22. november 2000 - 17:34 #9
Fandt ikke noget svar, men lidt for hjælpsomheden
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. november 2000 - 17:34 #10
bjarke-b>>>> Jeg må nok indrømme at jeg,hvis den findes, ikke kender til det. Måske en af de andre eksperten gør.
Avatar billede kleemann Nybegynder
22. november 2000 - 18:28 #11
bordercolor=\"\"
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. november 2000 - 18:32 #12
Virker ikke hos mig