Avatar billede mikkerbj Nybegynder
30. april 2003 - 15:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

mit tastatur er langsomt!!!

Efter at jeg har skiftet bundkort og prosessor er mit tastatur blevet langsomt, og det sker somtider at den ikke når at fange at man har trykket på en tast og hvis man er for hurtig giver den bare et "bip". Jeg har lige downloadet de nyeste driver fra logitech's hjemmeside men det har ikke hjulpet, og jeg har prøvet med andre tastaturer men uden held... Mit tastatur er et logitech trådløst og det samme er musen men den virker fint.. styresystem er xp og bundkortet er ABIT.... Er der nogen der har en god ide, så hører jeg gerne fra jer...
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2003 - 15:18 #1
har du prøvet at skifte batterier
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
30. april 2003 - 15:19 #2
ja de er helt nye :-)
Avatar billede Slettet bruger
30. april 2003 - 15:19 #3
oki det var bare lige en tanke
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
30. april 2003 - 15:20 #4
de andre tastaturer jeg prøvede med var heller ikke trådløse
Avatar billede lrd Nybegynder
30. april 2003 - 15:40 #5
ligger din base tæt på skærmen så flyt den væk
Avatar billede lrd Nybegynder
30. april 2003 - 15:40 #6
Jeg har samme tastetur :)

Den remote der er med må ikke ligge tæt på dine højtalere eller skærm
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
30. april 2003 - 15:46 #7
min modtager ligge under bordet og har altid lagt der og da jeg kørte med det gamle bundkort havde jeg ingen problemer. Men den er ikkei nærheden af skærm eller højtaler
Avatar billede lrd Nybegynder
30. april 2003 - 15:47 #8
Lyder sq sært :)
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
30. april 2003 - 15:52 #9
ja det er det jeg mener..... Gad vide om der kunne være en fejl på bundkortet???
Avatar billede lrd Nybegynder
30. april 2003 - 15:54 #10
Lyder da som en mulighed. Hvad med at opdatere til ny bundkort driver for at prøve
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
30. april 2003 - 15:55 #11
ja det kunne jeg da prøve :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
30. april 2003 - 15:58 #12
Sker der jo ikke noget ved :)) Eller et fedt tastetur vi har og sammen med en genial mus :)
Avatar billede wannafly Nybegynder
30. april 2003 - 16:15 #13
ostehaaaaaPS
Avatar billede mikkerbj Nybegynder
30. april 2003 - 16:28 #14
det var ikke nogen succes min pc'er gik ned ved det :-(
Avatar billede lrd Nybegynder
30. april 2003 - 16:29 #15
akk Damn