Avatar billede martinowitz Nybegynder
30. april 2003 - 11:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Projekter i Lotus Notes

Heysa

Er der nogen, som har kendskab til en database til Lotus Notes, som kan styre projekter ??

Mvh.
Martin
Avatar billede jogii Nybegynder
30. april 2003 - 12:07 #1
Jeg har et system du kan teste.
//Jörg
Avatar billede bamzen Nybegynder
30. april 2003 - 12:29 #2
Ellers har mindcom forskellige

http://www.mindcom.dk
Avatar billede martinowitz Nybegynder
30. april 2003 - 12:31 #3
Vi bruger allerede nogle produkter fra Mindcom, men synes ikke at de er gode til at administrere projekter.

Jørg, hvad er det for et system, som du har, og som jeg kan teste ??

Mvh.
Martin
Avatar billede bamzen Nybegynder
30. april 2003 - 12:38 #4
Har du prøvet CI2000 eller deres Project Manager?
Avatar billede jogii Nybegynder
01. maj 2003 - 08:26 #5
Det er mit eget system som jeg kan installere hos jer. Det indeholder Projekter og delprojekter, dokumenter, rapportering og integration med MS Project.

Om Mindcom er gode til at administrere projekter vil jeg dog ikke tage stilling til. Det er for mange år siden jeg arbejde hos SurfTech ;-)
//Jörg
Avatar billede martinowitz Nybegynder
05. maj 2003 - 20:53 #6
Skal vi betale noget for at teste det ??

Mvh.
Martin
Avatar billede jogii Nybegynder
08. maj 2003 - 12:54 #7
Nej. Opsætning af systemet er gratis (men selvfølgelig indeholdt i prisen når I ønsker at købe det ;-)
Avatar billede martinowitz Nybegynder
12. maj 2003 - 12:31 #8
Så du vil gerne komme ud og installere det for os, og hvis vi synes at det er noget, så betaler vi for implementeringen.

Er det udviklet til Notes 4 eller 5 ??
Avatar billede yeager Nybegynder
13. maj 2003 - 10:52 #9
Jörg, jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om det. Har du et sted hvor jeg kan læse om dit system?
MvHans
Avatar billede jogii Nybegynder
13. maj 2003 - 15:15 #10
Jeg har et Lotus WordPro dokument (nej jeg bruger ikke særlig meget MS Office :). Ellers er der lidt opdateret på min hjemmeside:
http://www.asmucon.dk
klik på produkter og derfra til "Relevant Projekt"
//Jörg
Avatar billede zoomtek Nybegynder
09. august 2003 - 20:39 #11
Jeg har adgang til forskellige produkter til projektstyring. Både billige og nemme at styre. Se http://www.zoomtek.dk eller skriv soren@zoomtek.dk
Avatar billede martinowitz Nybegynder
13. februar 2004 - 19:48 #12
Har fået et projektstyringsværktøj fra Tyskland. Spm lukkes.

/Martin