Avatar billede - Nybegynder
30. april 2003 - 07:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

afinstallere

Jeg har installeret oracle 817 på win2000 i VM ved hjælp af en patch fra oracle "universal installer til vmware".
Ved endt installation fik jeg "failed net8 config assistent" og "failed oracle database config assistent"

Nu kan jeg ikke configurere net8 og ved kørsel af sqlplus worksheet kommer følgende fejl "ORA-12560: TNS: Protokoladapter-fejl". Der er heller ikke blevet oprettet default DB'er.
Hvis jeg kører (un)installer stopper programmet og jeg kan derfor heller ikke afinstallere igen.
Jeg har prøvet at omdøbe "symcjit.dll" på den installered version men heller ikke det hjælper.

Hvem ved hvordan jeg får afinstalleret igen eller rettet op på installation?
Avatar billede nosjns Nybegynder
30. april 2003 - 07:44 #1
gå ind på http://metalink.oracle.com og søg på note 124353.1 Her findes den beskrivelse af manuel afinstallering af Oracle.

Jeg har selv brugt den.
Avatar billede - Nybegynder
30. april 2003 - 09:26 #2
tak nosjns. læg et svar så du kan få dine points :)
Avatar billede nosjns Nybegynder
30. april 2003 - 09:38 #3
Her er mit svar :)