Avatar billede pnr Nybegynder
29. april 2003 - 11:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Eksporter til noget der kan bruge i Lotus Notes

Jeg har en stor samling email adresser til at ligge i sql serveren. Dem skal jeg have ekspoteret til et format så jeg kan få sendt en mail til disse email adresser fra Lotus notes. Hvordan kan det lade sig gøre?
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
29. april 2003 - 13:39 #1
Der findes en ODBC connector til Lotus Notes - måske kan du lave noget på den måde.
Avatar billede pnr Nybegynder
29. april 2003 - 13:47 #2
Kan man ikke impotere en kommaspareret fil i Lotus notes?
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
05. maj 2003 - 15:01 #3
Eller en tabulatorsep.
Det må da være muligt at hente en ganske almindelig tekstfil ind i Lotus Notes.
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
05. maj 2003 - 17:31 #4
Min erfaring med dette er at Lotus 1-2-3 regnearksformatet er det bedste hvis man skal hente fra en fil.
Avatar billede pnr Nybegynder
20. maj 2003 - 13:31 #5
Hvordan laver jeg så en Lotus 1-2-3 fil??
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
20. maj 2003 - 13:35 #6
File - Export - Save as type : Lotus 1-2-3

Vælg all documents eller selected documents

PS : kun felter der kan ses i aktuelle view kommer med, så det kan være at du skal lave et nyt view med de felter du skal bruge.
Avatar billede pnr Nybegynder
20. maj 2003 - 13:40 #7
jeg takker
Avatar billede hugopedersen Nybegynder
20. maj 2003 - 13:46 #8
YAW
Avatar billede zoomtek Nybegynder
09. august 2003 - 20:14 #9
Lotus Notes kan importere og eksportere CSV-filer, LDIF filer m.m. fuldstændig frit.