Avatar billede buffalo Nybegynder
26. april 2003 - 18:25 Der er 7 kommentarer

IP adr.

Jeg har en Router Linksys, og der skal jeg opgive min IP adresse, Og det har jeg gjort, men jeg kan stadigvæk ikke sende filer over DCC på IRC.
Avatar billede raffar Juniormester
26. april 2003 - 18:28 #1
Check om du har brugt rigtig IP her http://checkip.dyndns.org/
Avatar billede buffalo Nybegynder
26. april 2003 - 18:41 #2
Hvordan ændre man den IP adresse som er på Routeren, den viser altid den samme IP adresse.
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2003 - 11:49 #3
Hvilken IP snakker du om? Er det din internet IP eller routerens LAN IP?
Avatar billede emmek Nybegynder
27. april 2003 - 14:26 #4
Der er en god guide til hvordan man får DCC til at virke på http://www.perjr.dk/default.php?id=dcc
Du skal allerhøjest lave det der hedder 'port forwarding' eller 'port mapping' i din router, men tjek guiden..
//Emmek
Avatar billede emmek Nybegynder
27. april 2003 - 22:34 #5
Du skal være velkommen til at lukke spørgsmålet hvis dit problem er løst.
Avatar billede buffalo Nybegynder
12. juli 2003 - 16:36 #6
Det er mig Buffalo, jeg har andgivet 1024 to 5000 i min router men jeg kan stadig ikke sende, DCC filer og jeg kan helder ikke, Tale over nettet. Der må være noget man kan gøre
Avatar billede kelly_bb Nybegynder
16. august 2003 - 14:53 #7
Det lyder som om at dit problem ligger i, at din router ikke forwarder til din computer, for kan den først gøre det så virker det, jeg har selv en linksys router, som jeg har lånt at TDC, der kan jeg gøre alt det jeg vil, både sende, modtage og naturligvis snakke med andre over nettet. Og det eneste som jeg skulle gøre, var at forwarde til den IP som min computer har.
Hvis du er sikker på at du har gjort det, og det stadig ikke virker, så kan det være en mulighed at ringe til TDC, for noget support, jeg har selv efterhånden snakket meget med dem, og har fået løst alle mine problemer gennem tiden, hurtigt og "smertefrit".