Avatar billede lemk5 Nybegynder
26. april 2003 - 11:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Køb af skærm

Hej ved godt det er et meget åbent spørgsmål men alligevel.
Jeg vil gerne have en ordentlig #17 skærm som også gerne skal være pæn at kigge på.
Jeg har udset mig en sony A230 som ser rimelig nice ud. Er der nogen som kender til denne eller har alternativer til den ?
Jeg bruger min computer til lidt af hvert dog primært FPS spil.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2003 - 11:51 #1
Har du overvejet 19" ?

Det er efterhånden bed at være normalt med 19" og de er heller ikke
så dyre som de har været.
Avatar billede don_z Nybegynder
26. april 2003 - 11:55 #2
Hvis du vil have en ordentlig skærm skal du købe en 19" LG skærm.

De styrer.....
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 11:59 #3
Så heller en samsung...!
Avatar billede don_z Nybegynder
26. april 2003 - 12:09 #4
Jeg har været inde og tjekke din sony A230 skærm og den har fået høj anbefaling. Så den kan du sagtens købe, men jeg synes stadig du skal overveje en LG Skærm da de har en flad skærm foran og gør at spillene ser bedre ud.

Du kan gå ind her så kan du se en masse gode LG skærme: http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx
SubCategoryID=426&ProductCategoryID=280

Det er dit valg!!!!
Avatar billede don_z Nybegynder
26. april 2003 - 12:10 #5
Avatar billede lemk5 Nybegynder
26. april 2003 - 14:33 #6
ja men problemet er bare at de ikke er særligt kønne
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 16:11 #7
Så køb en 19" fra view sonic...!
Avatar billede donwang Nybegynder
26. april 2003 - 16:12 #8
Svar
Avatar billede lars_frank Nybegynder
26. april 2003 - 17:09 #10
hvis du er hurtig kan du i øjeblikket få en A230 i Duran Duran special edition hos "123-shop as hell" på falkoner allé. Den skulle være ganske glimrende til spil, specielt programmer fra adobe skulle den være god til.
Avatar billede arne_v Ekspert
26. april 2003 - 17:13 #11
En skærm der er specielt god til programmer fra Adobe ????