Avatar billede peterbg Nybegynder
21. november 2000 - 17:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Startside, regedit.

Dette er ikke et af de sædvanlige startside spørgsmål! Jeg har læst i nogle andre spørgsmål at nogle har haft problemer med at en speciel startside var fastlåst i deres egen browser, og denne kunne ikke ændres. Hvordan gør man det?? Altså fastlåser en startside i sin egen browser? Er det noget man kan ændre i \"regedit\"-filen eller skal man have et specielt program?
Avatar billede blood Nybegynder
21. november 2000 - 17:24 #1
gem dette i en fil med navn \"etellerandet.reg\"

------------ klip ------------
REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Explorer\\Main]

\"Start Page\" = \"www.Din.dk/side\"

------------ klip ------------

og den fil skal så køres hver gang windows starter
ex: læg den i start>>programmer>>start

jeg TROT ikke der er andet at gøre!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. november 2000 - 02:46 #2
blood:> så spørger den hver gang du starter computeren om den skal importerer registrerings oplysningerne..
Avatar billede marmic Nybegynder
22. november 2000 - 13:26 #3
I stedet for filen etellerandet.reg lægger du en genvej i start til regedit.exe med følgende parametre.
Regedit.exe /s etellerandet.reg
/s bevirker at der ikke spørges om der skal opdateres men den gør det bare :-)
Se evt www.regedit.com