Avatar billede hyperman Nybegynder
25. april 2003 - 16:11 Der er 5 kommentarer

Mailserver for 2 domains

Hej

Jeg har lige fået fixet en mailserver på min linux maskine. Mails virker fint som det ser ud nu, og med mit ene domain.

men....

jeg vil gerne hoste mailserver for en af mine venner som har sit eget domain. Han har DNS hos gratisdns.dk og har ændret hans MX record så den peger på mit domain.

Skal jeg have fat i en DNS server på min maskine for at kunne klare hans mails, eller er det bare min opsætning i mailserveren som jeg skal ændre ?

hyperman

PS. Jeg har en Communigate server http://www.stalker.com/CommuniGatePro/
Avatar billede czar Nybegynder
25. april 2003 - 16:15 #1
hvis jeg forstår din forklaring korrekt (eller.. whatever).. så mangler du kun at oprette hans domæne så du kan modtage post for det. Dvs på din mailserver. evt skriv domænet her, så kan jeg lige tjekke at mx recorden er korrekt.
Avatar billede hyperman Nybegynder
25. april 2003 - 16:18 #2
jeg har checket at mx recorden er korrekt....
Avatar billede hyperman Nybegynder
25. april 2003 - 20:15 #3
men der skal altså ikke laves andet på min server end at den skal bare have tilføjet et ekstra domæne ?
Avatar billede czar Nybegynder
25. april 2003 - 20:47 #4
korrekt

populært sagt..
Avatar billede phpnewbie Nybegynder
18. august 2003 - 23:37 #5
En af grundene til at CommuniGate er så dyr, er på grund af den fantastisk tekniske support de yder.

Har du overvejet at spørge dem?