Avatar billede hawkpapa Juniormester
25. april 2003 - 14:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2 + Lod ingen battlenet

Hej Eksperter

Jeg håber I kan hjælpe mig, jeg har et problem med Diablo 2. Når jeg skal logge på Battlenet skriver den :IF USING A MODEM, YOU MAY NEED TO CONNECT TO YOUR INTERNET SERVICE PROVIDER BEFORE CONNECTING TO BATTLE.NET, det lyder mærkeligt, da jeg har ADSL og alle andre spil kan gå på nettet. Det har virket før, men nu da jeg har reinstall. det virket det ikke. Jeg kan spille Lan spil og tcp/ip spil, men ikke Battlenet. Er det en indstilling i netværksprotekollerne det er galt med ???
Finder der evt. Blizzard support på dansk et sted ???

På forhånd tak

hawkpapa
Avatar billede chalde Seniormester
25. april 2003 - 17:23 #1
http://www.eksperten.dk/spm/343902

"oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."
taget fra ekspertens regler.. læs dem... der er gået 2 dage siden du oprettede et lignende..
Avatar billede hawkpapa Juniormester
26. april 2003 - 12:52 #2
Ok Undskyld jeg tror jeg har formuleret spørgsmål 1 forkert. Det skal ikke ske igen ; )
Avatar billede tonedialler Nybegynder
28. april 2003 - 20:21 #3
Har muligvis et svar.

Det lyder somon du mangler at installere den seneste patch til spillet. Denne patch fjerner en bug som gør, at man ikke kan connecte til battlenet.
Patchen kan hentes på blizzards officielle hjemmeside.

mvh. Steffen Kristensen
Avatar billede hawkpapa Juniormester
28. april 2003 - 20:43 #4
Ved du hvad patchen hedder??? Jeg har DL patch 1.09d og installeret den
Avatar billede tonedialler Nybegynder
28. april 2003 - 20:54 #5
Du har allerede installeret den sens'este patch, så jeg ved ikke hvad problemet skyldes...desværre

Prøv at søge hjælp i diablo 2 forummerne på www.diabloii.net

Her er jeg sikker på at nogen kan løse dit problem.

mvh. Steffen Kristensen
Avatar billede hawkpapa Juniormester
28. april 2003 - 21:00 #6
Det prøver jeg foreløbig tak for hjælpen
Avatar billede tonedialler Nybegynder
28. april 2003 - 21:01 #7
Det var så lidt.
Avatar billede hawkpapa Juniormester
28. april 2003 - 21:14 #8
jeg syntes ikke der var noget på www.diabloii.net, er der nogen der har nogle forslag
Avatar billede hawkpapa Juniormester
13. maj 2003 - 21:01 #9
Jeg lukker spørgsmålet, og håber der er gået lang tid nok ;)