Avatar billede sim00n Praktikant
23. april 2003 - 17:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ungdoms job til 14 årig

Hej, jeg er en dreng på 14 der gerne vil tjene nogle penge..... Kan det lade sig gøre ? Jeg HAR en avis rute.., men jeg skal have tjent 7000 kr. så hurtigt som muligt og avis bud tjener man ikke så meget på.. (slet ikke når man ikk har så meget tid til at uddele pågrund af lektier)
Avatar billede coolie Nybegynder
23. april 2003 - 18:13 #1
Hej, med dig!
Da jeg var 14 arbejde jeg som lobby-dreng hos Mcdonalds.
Det giver i hvert flad en bedre hyre end at være Avisdreng!

Jeg mener det var omkring 50 - 55 kr/timen.
Avatar billede lrd Nybegynder
23. april 2003 - 18:15 #2
Søg hos en lokal julatræ's avler da de har meget travlt ligenu. De skal spøjte for ukrudt så måske er du heldig
Avatar billede Spotgun Seniormester
23. april 2003 - 18:18 #3
Eller grib knoglen og ring rundt til diverse industri-virksomheder i din by - Der plejer det som regel også at være til at finde et job som fejedreng eller sådan noget hejs.
Prøv evt. fakta/netto eller lignende og spørg om de mangler en flaskedreng.
Avatar billede lrd Nybegynder
04. maj 2003 - 19:50 #4
Få afsluttet her eller giv feedback!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 23:16 #5
Få afsluttet eller giv lige feedback!
Avatar billede sim00n Praktikant
01. september 2003 - 20:36 #6
feedback ?