Avatar billede cpc Nybegynder
22. april 2003 - 18:16 Der er 8 kommentarer

Tilslutning af PC til TV vha. VGA-indgang

Ville høre om det er muligt at tilslutte mit TV til computeren. Jeg har ikke et grafikkort med TV-out, men har hørt at det er muligt alligevel på samme måde som man kan tilslutte en ekstra skærm. Er det rigtigt?
TV'et er rimeligt nyt og digitalt.

Hvis det kan lade sig gøre, hvilke stik skal da anvendes og evt. pris?

Har både Stationær og bærbar. Kan det lade sig gøre fra begge?
Avatar billede dmcn Praktikant
22. april 2003 - 18:21 #1
Avatar billede cpc Nybegynder
22. april 2003 - 19:36 #2
Flot!! Har ikke fået et svar jeg kunne bruge så prøver lige igen - OK!!
Avatar billede dmcn Praktikant
22. april 2003 - 19:38 #3
Nej, ikke ok. Du skal vente en uge før du genopretter spørgsmålet. Smut lige forbi http://exp.dk/regler.phtml, du har vist ikke læst dem godt nok første gang.
- n0rmality, coadmin
Avatar billede cpc Nybegynder
22. april 2003 - 19:40 #4
Er det så ikke muligt at opdatere det gamle, så det kommer først i køen igen? Det er da lidt kedeligt at skulle vente en uge mere for at forsøge at få et svar.
Avatar billede dmcn Praktikant
22. april 2003 - 19:43 #5
Nej, det er ikke muligt.
Avatar billede kenp Novice
22. april 2003 - 20:17 #6
Det jeg linkede til sidst, som du lige har givet mig point for kunne de ikke bruges?
Avatar billede cpc Nybegynder
22. april 2003 - 20:22 #7
Ikke lige det jeg ledte efter. Jeg har hørt at man kan tilslutte en bærbar(ved ikke med stationær) til sit TV, hvis dette har en VGA-indgang. Dette troede jeg kunne lade sig gøre med et enkelt stik til nogle småpenge, som hvis man tilslutter en computerskærm til sin bærbare.
Derfor håbede jeg på et svar med en enkelt ledning, hvilke stik denne skulle indeholde, samt en ca. pris.
Avatar billede kenp Novice
22. april 2003 - 20:26 #8
nååå hvis du ikke har tv-out, så skal dit fjernsyn have en vga indgang ! og hvis det har det, så skal du bare købe et skærmkabel (koster ca. 100,-)