Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 17:21 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker det ikke?

html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>New Page 1</title>
</head>

<body background="bag.gif">

<p align="center"><font size="5">Bestil Ophold her</font></p>
<p align="left"><font size="4">Her kan i bestille jeres ophold over internettet,
hvis i vil vide hvad weekend opholdene indeholder så gå til &quot;Former for ophold&quot;</font></p>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveDatabase" SuggestedExt="asp" S-DataConnection="Database1" S-RecordSource="kundenr" U-Database-URL="fpdb/kundrereg..mdb" S-Form-Fields="Golfophold Senweekend Postnr Weekendophold By Bestillingsdato Adresse Slapadage Tlf Forængetweekend Navn Kommentar" S-Form-DBFields="Golf Sen Postnr weekend\ ophold By Bestillings\ dato Adresse Slap\ a\ dage Tlf Forlænget Navn Evt\ kommentar" --><p align="left">
  Navn&nbsp;&nbsp; <input type="text" name="Navn" size="20"></p>
  <p align="left">Adresse <input type="text" name="Adresse" size="20"></p>
  <p align="left">Postnr <input type="text" name="Postnr" size="5"></p>
  <p align="left">By&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="text" name="By" size="20"></p>
  <p align="left">Tlf&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="text" name="Tlf" size="20"></p>
  <p align="left">Vi vil gerne bestille et af de nedenstående ophold</p>
  <p align="left">Weekend ophold&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Weekendophold" value="ON"></p>
  <p align="left">Forlænget weekend&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Forængetweekend" value="ON"></p>
  <p align="left">Slap a` dage&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Slapadage" value="ON"></p>
  <p align="left">Sen weekend&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Senweekend" value="ON"></p>
  <p align="left">Golf ophold&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Golfophold" value="ON"></p>
  <p align="left">Bestillings dato
  <input type="text" name="Bestillingsdato" size="20"> (gerne også klokkeslet
  ved ankoms)</p>
  <p align="left">&nbsp;Eventuelle kommentarer om ophold ( spm. om ophold,
  oplysning om mad allergi, m.m.) </p>
  <p align="left"><textarea rows="8" name="Kommentar" cols="39"></textarea></p>
  <p align="left">Der vil blive tilsendt jer en ordreberkæftelse inden de næste
  par dage, for at oplyse om bestillingen.</p>
  <p align="left"><input type="submit" value="Submit" name="submit">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="reset" value="Anullere" name="Anullere"></p>
</form>

</body>

</html>

<%
' FP_ASP ASP Automatically generated by a Frontpage Component. Do not Edit.

On Error Resume Next
Session("FP_OldCodePage") = Session.CodePage
Session("FP_OldLCID") = Session.LCID
Session.CodePage = 1252
Session.LCID = 1030
Err.Clear

strErrorUrl = ""

If Request.ServerVariables("REQUEST_METHOD") = "POST" Then
If Request.Form("VTI-GROUP") = "0" Then
    Err.Clear

    Set fp_conn =  Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot create connection"

    Set fp_rs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot create record set"

    fp_conn.Open Application("Database1_ConnectionString")
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot open database"

    fp_rs.Open "kundenr", fp_conn, 1, 3, 2 ' adOpenKeySet, adLockOptimistic, adCmdTable
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot open record set"

    fp_rs.AddNew
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot add new record set to the database"
    Dim arFormFields0(12)
    Dim arFormDBFields0(12)
    Dim arFormValues0(12)

    arFormFields0(0) = "Golfophold"
    arFormDBFields0(0) = "Golf"
    arFormValues0(0) = Request("Golfophold")
    arFormFields0(1) = "Senweekend"
    arFormDBFields0(1) = "Sen"
    arFormValues0(1) = Request("Senweekend")
    arFormFields0(2) = "Weekendophold"
    arFormDBFields0(2) = "weekend ophold"
    arFormValues0(2) = Request("Weekendophold")
    arFormFields0(3) = "Postnr"
    arFormDBFields0(3) = "Postnr"
    arFormValues0(3) = Request("Postnr")
    arFormFields0(4) = "Bestillingsdato"
    arFormDBFields0(4) = "Bestillings dato"
    arFormValues0(4) = Request("Bestillingsdato")
    arFormFields0(5) = "By"
    arFormDBFields0(5) = "By"
    arFormValues0(5) = Request("By")
    arFormFields0(6) = "Adresse"
    arFormDBFields0(6) = "Adresse"
    arFormValues0(6) = Request("Adresse")
    arFormFields0(7) = "Slapadage"
    arFormDBFields0(7) = "Slap a dage"
    arFormValues0(7) = Request("Slapadage")
    arFormFields0(8) = "Forængetweekend"
    arFormDBFields0(8) = "Forlænget"
    arFormValues0(8) = Request("Forængetweekend")
    arFormFields0(9) = "Tlf"
    arFormDBFields0(9) = "Tlf"
    arFormValues0(9) = Request("Tlf")
    arFormFields0(10) = "Navn"
    arFormDBFields0(10) = "Navn"
    arFormValues0(10) = Request("Navn")
    arFormFields0(11) = "Kommentar"
    arFormDBFields0(11) = "Evt kommentar"
    arFormValues0(11) = Request("Kommentar")

    FP_SaveFormFields fp_rs, arFormFields0, arFormDBFields0

    If Request.ServerVariables("HTTP_USER_AGENT") <> "" Then
        FP_SaveFieldToDB fp_rs, Request.ServerVariables("HTTP_USER_AGENT"), "Browser_type"
    End If
    If Request.ServerVariables("REMOTE_HOST") <> "" Then
        FP_SaveFieldToDB fp_rs, Request.ServerVariables("REMOTE_HOST"), "Remote_computer_name"
    End If
    FP_SaveFieldToDB fp_rs, Now, "Timestamp"
    If Request.ServerVariables("REMOTE_USER") <> "" Then
        FP_SaveFieldToDB fp_rs, Request.ServerVariables("REMOTE_USER"), "User_name"
    End If

    fp_rs.Update
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot update the database"

    fp_rs.Close
    fp_conn.Close

    FP_FormConfirmation "text/html; charset=windows-1252",_
                        "Form Confirmation",_
                        "Thank you for submitting the following information:",_
                        "bestil%20her.asp",_
                        "Return to the form."

End If

Session.CodePage = Session("FP_OldCodePage")
Session.LCID = Session("FP_OldLCID")

%>
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>New Page 1</title>
</head>

<body background="bag.gif">

<p align="center"><font size="5">Bestil Ophold her</font></p>
<p align="left"><font size="4">Her kan i bestille jeres ophold over internettet,
hvis i vil vide hvad weekend opholdene indeholder så gå til &quot;Former for ophold&quot;</font></p>
<form method="POST" action="bestil%20her.asp" webbot-action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveDatabase" SuggestedExt="asp" S-DataConnection="Database1" S-RecordSource="kundenr" U-Database-URL="fpdb/kundrereg..mdb" S-Builtin-Fields="HTTP_USER_AGENT REMOTE_HOST Timestamp REMOTE_USER" S-Builtin-DBFields="Browser_type Remote_computer_name Timestamp User_name" S-Form-Fields="Golfophold Senweekend Weekendophold Postnr Bestillingsdato By Adresse Slapadage Forængetweekend Tlf Navn Kommentar" S-Form-DBFields="Golf Sen weekend\ ophold Postnr Bestillings\ dato By Adresse Slap\ a\ dage Forlænget Tlf Navn Evt\ kommentar" U-ASP-Include-Url="_fpclass/fpdbform.inc" startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--#include file="_fpclass/fpdbform.inc"--><!--webbot bot="SaveDatabase" i-checksum="40548" endspan --><p align="left">
  Navn&nbsp;&nbsp; <input type="text" name="Navn" size="20" tabindex="1"></p>
  <p align="left">Adresse
  <input type="text" name="Adresse" size="20" tabindex="2"></p>
  <p align="left">Postnr <input type="text" name="Postnr" size="5" tabindex="3"></p>
  <p align="left">By&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="text" name="By" size="20" tabindex="4"></p>
  <p align="left">Tlf&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="text" name="Tlf" size="20" tabindex="5"></p>
  <p align="left">Vi vil gerne bestille et af de nedenstående ophold</p>
  <p align="left">Weekend ophold&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Weekendophold" value="ON" tabindex="6"></p>
  <p align="left">Forlænget weekend&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Forængetweekend" value="ON" tabindex="7"></p>
  <p align="left">Slap a` dage&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Slapadage" value="ON" tabindex="8"></p>
  <p align="left">Sen weekend&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Senweekend" value="ON" tabindex="9"></p>
  <p align="left">Golf ophold&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Golfophold" value="ON" tabindex="10"></p>
  <p align="left">Bestillings dato
  <input type="text" name="Bestillingsdato" size="20" tabindex="11"> (gerne også
  klokkeslet ved ankomst)</p>
  <p align="left">&nbsp;Eventuelle kommentarer om ophold ( spm. om ophold,
  oplysning om mad allergi, m.m.) </p>
  <p align="left"><textarea rows="8" name="Kommentar" cols="39" tabindex="12"></textarea></p>
  <p align="left">Der vil blive tilsendt jer en ordreberkæftelse inden de næste
  par dage, for at oplyse om bestillingen.</p>
  <p align="left">
  <input type="submit" value="Submit" name="submit" tabindex="13">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="reset" value="Anullere" name="Anullere" tabindex="14"></p>
</form>

</body>

</html>
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 17:34 #1
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 17:35 #2
Prøv også at beskrive din fejl - måske ligefrem copy-paste fejlmeddelelsen. Det gør det en helt del lettere for dem som vil bruge tid på at hjælpe dig.

/fet321
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 17:36 #3
hvad er der i vejen med den titel?...lortet virker ikke
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 17:38 #4
dette er min fejl

<%
' FP_ASP ASP Automatically generated by a Frontpage Component. Do not Edit.

On Error Resume Next
Session("FP_OldCodePage") = Session.CodePage
Session("FP_OldLCID") = Session.LCID
Session.CodePage = 1252
Session.LCID = 1030
Err.Clear

strErrorUrl = ""

If Request.ServerVariables("REQUEST_METHOD") = "POST" Then
If Request.Form("VTI-GROUP") = "0" Then
    Err.Clear

    Set fp_conn =  Server.CreateObject("ADODB.Connection")
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot create connection"

    Set fp_rs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot create record set"

    fp_conn.Open Application("Database1_ConnectionString")
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot open database"

    fp_rs.Open "kundenr", fp_conn, 1, 3, 2 ' adOpenKeySet, adLockOptimistic, adCmdTable
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot open record set"

    fp_rs.AddNew
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot add new record set to the database"
    Dim arFormFields0(12)
    Dim arFormDBFields0(12)
    Dim arFormValues0(12)

    arFormFields0(0) = "Golfophold"
    arFormDBFields0(0) = "Golf"
    arFormValues0(0) = Request("Golfophold")
    arFormFields0(1) = "Senweekend"
    arFormDBFields0(1) = "Sen"
    arFormValues0(1) = Request("Senweekend")
    arFormFields0(2) = "Weekendophold"
    arFormDBFields0(2) = "weekend ophold"
    arFormValues0(2) = Request("Weekendophold")
    arFormFields0(3) = "Postnr"
    arFormDBFields0(3) = "Postnr"
    arFormValues0(3) = Request("Postnr")
    arFormFields0(4) = "Bestillingsdato"
    arFormDBFields0(4) = "Bestillings dato"
    arFormValues0(4) = Request("Bestillingsdato")
    arFormFields0(5) = "By"
    arFormDBFields0(5) = "By"
    arFormValues0(5) = Request("By")
    arFormFields0(6) = "Adresse"
    arFormDBFields0(6) = "Adresse"
    arFormValues0(6) = Request("Adresse")
    arFormFields0(7) = "Slapadage"
    arFormDBFields0(7) = "Slap a dage"
    arFormValues0(7) = Request("Slapadage")
    arFormFields0(8) = "Forængetweekend"
    arFormDBFields0(8) = "Forlænget"
    arFormValues0(8) = Request("Forængetweekend")
    arFormFields0(9) = "Tlf"
    arFormDBFields0(9) = "Tlf"
    arFormValues0(9) = Request("Tlf")
    arFormFields0(10) = "Navn"
    arFormDBFields0(10) = "Navn"
    arFormValues0(10) = Request("Navn")
    arFormFields0(11) = "Kommentar"
    arFormDBFields0(11) = "Evt kommentar"
    arFormValues0(11) = Request("Kommentar")

    FP_SaveFormFields fp_rs, arFormFields0, arFormDBFields0

    If Request.ServerVariables("HTTP_USER_AGENT") <> "" Then
        FP_SaveFieldToDB fp_rs, Request.ServerVariables("HTTP_USER_AGENT"), "Browser_type"
    End If
    If Request.ServerVariables("REMOTE_HOST") <> "" Then
        FP_SaveFieldToDB fp_rs, Request.ServerVariables("REMOTE_HOST"), "Remote_computer_name"
    End If
    FP_SaveFieldToDB fp_rs, Now, "Timestamp"
    If Request.ServerVariables("REMOTE_USER") <> "" Then
        FP_SaveFieldToDB fp_rs, Request.ServerVariables("REMOTE_USER"), "User_name"
    End If

    fp_rs.Update
    FP_DumpError strErrorUrl, "Cannot update the database"

    fp_rs.Close
    fp_conn.Close

    FP_FormConfirmation "text/html; charset=windows-1252",_
                        "Form Confirmation",_
                        "Thank you for submitting the following information:",_
                        "bestil%20her.asp",_
                        "Return to the form."

End If

Session.CodePage = Session("FP_OldCodePage")
Session.LCID = Session("FP_OldLCID")

%>
<html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>New Page 1</title>
</head>

<body background="bag.gif">

<p align="center"><font size="5">Bestil Ophold her</font></p>
<p align="left"><font size="4">Her kan i bestille jeres ophold over internettet,
hvis i vil vide hvad weekend opholdene indeholder så gå til &quot;Former for ophold&quot;</font></p>
<form method="POST" action="bestil%20her.asp" webbot-action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveDatabase" SuggestedExt="asp" S-DataConnection="Database1" S-RecordSource="kundenr" U-Database-URL="fpdb/kundrereg..mdb" S-Builtin-Fields="HTTP_USER_AGENT REMOTE_HOST Timestamp REMOTE_USER" S-Builtin-DBFields="Browser_type Remote_computer_name Timestamp User_name" S-Form-Fields="Golfophold Senweekend Weekendophold Postnr Bestillingsdato By Adresse Slapadage Forængetweekend Tlf Navn Kommentar" S-Form-DBFields="Golf Sen weekend\ ophold Postnr Bestillings\ dato By Adresse Slap\ a\ dage Forlænget Tlf Navn Evt\ kommentar" U-ASP-Include-Url="_fpclass/fpdbform.inc" startspan --><input TYPE="hidden" NAME="VTI-GROUP" VALUE="0"><!--#include file="_fpclass/fpdbform.inc"--><!--webbot bot="SaveDatabase" i-checksum="40548" endspan --><p align="left">
  Navn&nbsp;&nbsp; <input type="text" name="Navn" size="20" tabindex="1"></p>
  <p align="left">Adresse
  <input type="text" name="Adresse" size="20" tabindex="2"></p>
  <p align="left">Postnr <input type="text" name="Postnr" size="5" tabindex="3"></p>
  <p align="left">By&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="text" name="By" size="20" tabindex="4"></p>
  <p align="left">Tlf&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="text" name="Tlf" size="20" tabindex="5"></p>
  <p align="left">Vi vil gerne bestille et af de nedenstående ophold</p>
  <p align="left">Weekend ophold&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Weekendophold" value="ON" tabindex="6"></p>
  <p align="left">Forlænget weekend&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Forængetweekend" value="ON" tabindex="7"></p>
  <p align="left">Slap a` dage&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Slapadage" value="ON" tabindex="8"></p>
  <p align="left">Sen weekend&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Senweekend" value="ON" tabindex="9"></p>
  <p align="left">Golf ophold&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Golfophold" value="ON" tabindex="10"></p>
  <p align="left">Bestillings dato
  <input type="text" name="Bestillingsdato" size="20" tabindex="11"> (gerne også
  klokkeslet ved ankomst)</p>
  <p align="left">&nbsp;Eventuelle kommentarer om ophold ( spm. om ophold,
  oplysning om mad allergi, m.m.) </p>
  <p align="left"><textarea rows="8" name="Kommentar" cols="39" tabindex="12"></textarea></p>
  <p align="left">Der vil blive tilsendt jer en ordreberkæftelse inden de næste
  par dage, for at oplyse om bestillingen.</p>
  <p align="left">
  <input type="submit" value="Submit" name="submit" tabindex="13">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="reset" value="Anullere" name="Anullere" tabindex="14"></p>
</form>

</body>

</html>
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 17:40 #5
og dette er min kode

html>

<head>
<meta http-equiv="Content-Language" content="da">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>New Page 1</title>
</head>

<body background="bag.gif">

<p align="center"><font size="5">Bestil Ophold her</font></p>
<p align="left"><font size="4">Her kan i bestille jeres ophold over internettet,
hvis i vil vide hvad weekend opholdene indeholder så gå til &quot;Former for ophold&quot;</font></p>
<form method="POST" action="--WEBBOT-SELF--">
  <!--webbot bot="SaveDatabase" SuggestedExt="asp" S-DataConnection="Database1" S-RecordSource="kundenr" U-Database-URL="fpdb/kundrereg..mdb" S-Form-Fields="Golfophold Senweekend Postnr Weekendophold By Bestillingsdato Adresse Slapadage Tlf Forængetweekend Navn Kommentar" S-Form-DBFields="Golf Sen Postnr weekend\ ophold By Bestillings\ dato Adresse Slap\ a\ dage Tlf Forlænget Navn Evt\ kommentar" --><p align="left">
  Navn&nbsp;&nbsp; <input type="text" name="Navn" size="20"></p>
  <p align="left">Adresse <input type="text" name="Adresse" size="20"></p>
  <p align="left">Postnr <input type="text" name="Postnr" size="5"></p>
  <p align="left">By&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="text" name="By" size="20"></p>
  <p align="left">Tlf&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="text" name="Tlf" size="20"></p>
  <p align="left">Vi vil gerne bestille et af de nedenstående ophold</p>
  <p align="left">Weekend ophold&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Weekendophold" value="ON"></p>
  <p align="left">Forlænget weekend&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Forængetweekend" value="ON"></p>
  <p align="left">Slap a` dage&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Slapadage" value="ON"></p>
  <p align="left">Sen weekend&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Senweekend" value="ON"></p>
  <p align="left">Golf ophold&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="checkbox" name="Golfophold" value="ON"></p>
  <p align="left">Bestillings dato
  <input type="text" name="Bestillingsdato" size="20"> (gerne også klokkeslet
  ved ankoms)</p>
  <p align="left">&nbsp;Eventuelle kommentarer om ophold ( spm. om ophold,
  oplysning om mad allergi, m.m.) </p>
  <p align="left"><textarea rows="8" name="Kommentar" cols="39"></textarea></p>
  <p align="left">Der vil blive tilsendt jer en ordreberkæftelse inden de næste
  par dage, for at oplyse om bestillingen.</p>
  <p align="left"><input type="submit" value="Submit" name="submit">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
  <input type="reset" value="Anullere" name="Anullere"></p>
</form>

</body>

</html>
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 17:41 #6
Det er jo bare det samme kode som før, med lidt mere ASP i starten.
Du må få en fejlmeddelelse. Hvad er den?
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 17:42 #7
lavet i frontpage.... ser fint ud i previewet men i IE får jeg bare en masse kode
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 17:43 #8
får ikke en fejl box
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 17:44 #9
Udskriver IE den kode som du smed 17:38:01 i browservinduet?
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 17:46 #10
jep
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 17:46 #11
Du har selvfølgelig et < foran html> - ikke?
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 17:46 #12
Så er det vel fordi du ikke har IIS installeret.
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 17:47 #13
ja
men hva f... skal jeg bruge IIS til
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 17:48 #14
Hvordan f... vil du køre et ASP script uden IIS?
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 17:52 #15
jeg er stadig i opbygning fasen har ikke smidt det på en webserver endnu
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 17:55 #16
Du er nødt til at køre dine ASP-scripts fra en IIS. Ellers kan du ikke teste om det virker!
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 17:57 #17
Og som svar på dit spørgsmål "Hvorfor virker det ikke?"

Det gør det ikke, fordi du ikke kører det fra IIS (en webserver som kan fortolke ASP).

/fet321
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 18:08 #18
installere IIS på en anden computer
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 18:24 #19
oki så virker lortet men siden er koblet sammen med en database ...hvorfor kan jeg ikke se de data jeg indtaster????
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 18:57 #20
Tjek om din database-sti er korrekt
Avatar billede tgm Nybegynder
21. april 2003 - 21:46 #21
hvordan det???
Avatar billede fet321 Nybegynder
21. april 2003 - 22:23 #22
Hvordan connecter du til din database?
Avatar billede fet321 Nybegynder
23. april 2003 - 21:59 #23
Lukketid!
Avatar billede tgm Nybegynder
23. april 2003 - 23:50 #24
slap af.... jeg lukker når jeg lukker
Avatar billede fet321 Nybegynder
24. april 2003 - 20:07 #25
Jeg er helt rolig... men tak for betænksomheden.