Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 17:02 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvordan deler man point mellem de, der besvarer

Jeg har haft stillet et spørgsmål, som jeg fik to rigtig gode svar på. Jeg ville gerne have delt pointene mellem de to svar, men kun det ene var angiver som svar, det andet var anført som kommentar, hvorfor jeg kun kunne tildele point til den, der havde 'svaret'. Hvordan kan man dele point imellem to svar?
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:03 #1
Få den sidste til at lægge et svar
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:03 #2
Når det er gjort markkerer du begge navne, ved at klikke mens du trykker ctrl, op accepterer
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:04 #3
Hvis de ikke skal have lige mange point, kan du bruge den knap der hedder avanceret, den vil du kunne se hvis begge lægger et svar.
Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 17:05 #4
Jeg er helt ny på eksperten, så jeg 'accepterede' svaret fra den, der havde svaret. Herefter gik det så op for mig, at jeg ikke kunne tildele point til den anden, da det jo, som jeg skrev, var angivet som en kommentar. Det vil sige, at jeg, inden jeg havde accepteret svaret, skulle have  bedt den anden om at lave et svar i stedet for. Er det ikke for sent nu, hvor jeg har accepteret svaret?
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:06 #5
Ja, men hvis du føler meget stærkt for at den anden også skal have point, kan du evt. oprette et sp. under fri debat, med titelen point til "brugernavn".

Husk at lægge et link til det oprindelige spørgsmål.
Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 17:07 #6
Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:07 #7
I det der spørgsmål ville jeg bede tmoller pænt om at dele point med soda, på samme måde, altså ved at oprette et pointspørgsmål.
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:07 #8
Selv tak :)
Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 17:08 #9
Og det gør jeg på den måde du beskrev med at oprette et spørgsmål under fir debat?
Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 17:09 #10
Får de begge min kommentar, hvis jeg indtaster det som en kommentar til mit oprindelige spørgsmål, eller er det helt lukket nu?
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:09 #11
Yeps, efterfølgende kan du evt. lægge et link i det oprindelige spørgsmål, så ham der skal ha' pointene kan se hvor han skal hente dem.
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:09 #12
Nej, alle kommentarer får de stadig.
Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 17:16 #13
Endnu en gang tak - jeg har gjort som du foreslog, så nu er det bare at vente og se om der sker noget :-)
Avatar billede popsy Novice
21. april 2003 - 17:21 #14
Hmmm, det var jo Tmoller der skulle oprette et sp. så. Og soda der skulle svare. Ellers kan tmoller jo ikke komme af med halvdelen af de points.

Men det virker kun hvis tmoller er villig til at aflevere igen jo.
Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 17:23 #15
Hmmm... Jeg lærer det forhåbentlig hen ad vejen...
Avatar billede fromsej Praktikant
21. april 2003 - 19:41 #16
http://hermandsen.adsl.dk/expfaq.php - Eksperten: Sådan gør jeg.
Avatar billede vian Nybegynder
21. april 2003 - 20:06 #17
Rigtig mange tak. Særdeles nyttigt link.