Avatar billede bartzzeh Nybegynder
21. april 2003 - 15:32 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Vurder min hjemmeside!

Hej eksperter!
Vil lige have at i skal vurdere mit site!
I må også godt sige hvad der mangler på siden / hvad der måske kunne have været på siden!

//mvh bartzzeh
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
21. april 2003 - 15:33 #1
Avatar billede fathat Nybegynder
21. april 2003 - 15:35 #2
ideen? Hvad er ideen med den? Hvad vil du Fortælle med hjemmesiden?
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
21. april 2003 - 15:36 #3
Ikk noget ! Den er ikke færdig endnu! Ville bare lige høre hvad andre folk syntes om den ! Sådan som den er nu!
Avatar billede software-maker Nybegynder
21. april 2003 - 15:39 #4
Kedelig og den pris at sælge den for er dårlig!
Avatar billede ladze Nybegynder
21. april 2003 - 15:39 #5
Okay side, men enkelte ting der kunne gøres bedre.
1. "Om mig" kan sagtens lægges ind under "kontakt".
2. Den grønne streg der ligger ude i højre side når man kører musen over menuen kunne også godt laves i venstre side, det ville se godt ud.
3.Du kunne fremhæve kanterne i de forskellige kasser med samme grønne farve eller måske med en lidt mere mat grøn, for at gøre siden lidt mere spændende at se på.
4. En fed baggrund ville heller ikke være af vejen...

held og lykke :)
Avatar billede razersedge Nybegynder
21. april 2003 - 15:40 #6
Synes den er alt for simpel, ligner noget man hurtigt kunne bakse sammen.

Ikke 250kr værd..

Der mangler farver/grafik/andet der kan give lidt spil/liv.

Mit bud.
Avatar billede ladze Nybegynder
21. april 2003 - 15:40 #7
Nå ja, måske skulle prisen noget ned som den ser ud nu.
Avatar billede fathat Nybegynder
21. april 2003 - 15:40 #8
på en skala fra 1 - 10 vil jeg gi den et lille 2 tal! Ikke for at være ond.. Men jeg er bare ærlig! Synes ikke det er et særlig fedt design!
Avatar billede razersedge Nybegynder
21. april 2003 - 15:41 #9
Kan desuden heller ikke lide den grå baggrund til linksne i menuen (bruger mozilla, hvordan er det i IE?)
Avatar billede ladze Nybegynder
21. april 2003 - 15:42 #10
Ja det kommer an på hviklen målgruppe du har...
Hvis det er unge kan du sagtens peppe den en del op med hensyn til farverne og sådan...
Avatar billede software-maker Nybegynder
21. april 2003 - 15:42 #11
Ja helt sikkert.
Man kan lave en meget bedre side gratis.
Avatar billede fathat Nybegynder
21. april 2003 - 15:42 #12
razersedge >> i IE ser det fint ud!
Avatar billede razersedge Nybegynder
21. april 2003 - 15:43 #13
fathat >> ok, så må en anden ting vel være at få den til at se ens ud også i mozilla :)
Avatar billede fathat Nybegynder
21. april 2003 - 15:44 #14
hehe ja razersedge
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
21. april 2003 - 15:44 #15
Oki! Tak for jeres bud! Prisen er ikke til noget skrev den bare som et eksempel ! er lige startet på siden den har taget mig 10min og lave som den er nu!
Avatar billede razersedge Nybegynder
21. april 2003 - 15:45 #16
mine bud.
Avatar billede fathat Nybegynder
21. april 2003 - 15:46 #17
så husk at gøre den kompitabel i andre browsere! Såsom Netscape, mozilla osv!
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
21. april 2003 - 15:56 #18
Ladze -> Det der med at putte den grønne streg over i venstre side ser ikke godt ud ! Tjek selv!
Avatar billede fathat Nybegynder
21. april 2003 - 16:07 #19
bartzzeh >> Sorry? Hvad er det for en grøn streg?
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
21. april 2003 - 16:16 #20
den grønne streg der kommer når man fører musen over et link i boksene!