Avatar billede mlykke Nybegynder
20. november 2000 - 15:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med mail() på NT server

Jeg har et lille testscript som skal sende en mail. Det ser således ud:

<?
mail(\"min@email.dk\", \"Emne\", \"besked\");
?>

Men når jeg benytter scriptet så kommer følgende fejl:

Warning: Unknown error in J:\\ios\\mail.php on line 2

Hvilket undrer mig en hel del.
I php.ini filen har jeg skrevet smtp serveren ind som mail.domæne.dk ud for det sted hvor der står SMTP.

Nogen der har nogen anelse om hvorfor den ikke sender mailen afsted?

Hvis nogen kan løse mysteriet så skal jeg nok hoste op med et par hundrede ekstra point.
Avatar billede andreas Nybegynder
20. november 2000 - 16:02 #1
Du mangler lige lidt i koden

<?
mail(\"min@email.dk\", \"Emne\", \"besked\",\"From: email@email.dk\");
?>

Avatar billede mlykke Nybegynder
20. november 2000 - 16:11 #2
Nope, det sidste from er ikke nødvendigt. Og selv med det så virker det ikke....
Avatar billede mlykke Nybegynder
20. november 2000 - 16:14 #3
Har lige installeret en ældre version af PHP. Så virkede det. Så jeg lukker spørgsmålet igen.