Avatar billede pissemyre Nybegynder
20. april 2003 - 17:22 Der er 5 kommentarer

ASP / gratis?

Halløj!

Ville lige høre om der er nogen, som kender et webhotel, som enten er gratis eller billigt, og som understøtter ASP. Forreste så har jeg allerede et domæne hos tiscali, men jeg kan ikke få ASP til at virke på dette... skal kontoen være specificeret til ASP, eller er det bare mig, som ikke gør det rigtigt?.... jeg har kigget på deres hjemmeside, men jeg syntes ikke jeg kan finde sammenhængen mellem den forklarende tekst, og min konto... Det er bl.a. derfor jeg spørg om kontoen skal være specificeret til ASP.

HJÆLP????
Avatar billede alleslev Nybegynder
20. april 2003 - 17:29 #1
ASP er server baseret og ens webhotel skal derofr understøtte det. med hensyn til gratis webhotel så prøv virtuaserver.dk der kan du få hosted dit domæne gratis + at webhotelet er meget stabilt.
ellers tjek internetplads.dk der kan du søge på webhoteller.

Andreas
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
20. april 2003 - 17:31 #2
www.webdomain.dk

/Ude
Nanker!
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. april 2003 - 18:14 #3
Igen nævner Nanker Webdomain uden begrundelse.... de er i hvert fald ikke gratis.

Hold dig under alle omstændigheder fra Webdomain - de er svindlere. Tjek eventuelt de andre spørgsmål på Eksperten vedrørende førnævnte firma.
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
20. april 2003 - 18:20 #4
LUK Røven jeg bruger fandme dem de er sku go'e
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. april 2003 - 18:26 #5
Du er hermed anmeldt for grov sprogbrug - og her tænker jeg ikke på dine manglende grammatiske evner og viden udi stavningens kunst.

Nej. Det er et skidt firma, som ikke reagere på henvendelser og hvis tekniske viden kunne ligge på et meget lille sted.

Her er ét af 108 spørgsmål, som kommer frem ved en søgning på Webdomain.
http://www.eksperten.dk/spm/331143