Avatar billede recycled Nybegynder
19. april 2003 - 15:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Python 2.2

Jeg sider og piller lidt med Python... Nogle gange når jeg vil gemme nægter den og skriver :

Exception in Tkinter callback
Traceback (most recent call last):
  File "C:\Program Files\Python\lib\lib-tk\Tkinter.py", line 1300, in __call__
    return apply(self.func, args)
  File "C:\PROGRA~1\Python\Tools\idle\IOBinding.py", line 128, in save
    if self.writefile(self.filename):
  File "C:\PROGRA~1\Python\Tools\idle\IOBinding.py", line 151, in writefile
    chars = str(self.text.get("1.0", "end-1c"))
UnicodeError: ASCII encoding error: ordinal not in range(128)

Jeg pillede lidt og fandt ud af det første gang... den var åbenbart ikke glad for æøå. Men nu kan jeg ikke finde ud af hvad der er galt
:.(
Avatar billede recycled Nybegynder
19. april 2003 - 15:52 #1
har fundet ud af det :)
Avatar billede migb Nybegynder
21. maj 2003 - 21:02 #2
OK, hvad var det?
Avatar billede recycled Nybegynder
23. maj 2003 - 15:29 #3
Den kunne ikke finde finde ud af æøå :(