Avatar billede cyberjesus Nybegynder
18. april 2003 - 17:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

dokument låst imod redigering

Jeg har en maskine hvorpå der er installeret Office XP .. problemet er bare at når man vil til at skrive noget i alle office programmerne, kommer den frem med følgende fejl:

dokument låst imod redigering bla bla bla ..

nogen som ved hvad det skyldes ?
Avatar billede bredker Nybegynder
18. april 2003 - 17:13 #1
prøv at tage egenskaberne for dokumentet og se om der er flueben i skrivebeskyttet , er der det så prøv at fjerne det
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2003 - 17:16 #2
Det kunne skyldes, at programmerne ikke er aktiverede. Det gør du ved at vælge Hjælp og activate produckt.
Avatar billede cyberjesus Nybegynder
18. april 2003 - 17:16 #3
Det er der ikke.. og det er også selvom man tager at vil skrive på et blankt dokument som den åbner ved program start! ....
Avatar billede jkrons Professor
18. april 2003 - 18:33 #4
Spm har været besvaret mange gange før, og som hov-sa skriver er det som oftes fordi officepakken ikke er aktiveret hos MS. Se fx

http://www.eksperten.dk/spm/313652
Avatar billede halifax Nybegynder
19. april 2003 - 00:42 #5
Office XP er underlagt MPA Microsoft Product Activation. Kan sammenlignes med WPA Windows (XP) Product Activation.
Microsoft Office XP
Microsoft Office ХР applications may be launched up to 50 times after installation without Product Activation (note, that this implies total number of launches of any Office applications). Each time you start an Office application, the activation wizard also starts and displays the activation reminder screen showing the number of grace launches left.
Læs det hele her
http://www.microsoft.com/rus/licensing/mpa/eng/general.asp
Avatar billede bredker Nybegynder
04. maj 2003 - 19:29 #6
lukketid