Avatar billede dcasso Nybegynder
18. april 2003 - 14:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vælg anden afsender

Hejsa

Jeg sidder og har et problem med Outlook. Når jeg vil sende en email kan man jo normalt trykke på en lille pil ved siden af send, og vælge anden afsender.

MEN den pc jeg sidder ved nu, vil ikke gå med til det, pilen er der slet ikke. OG jeg har oprettet 5 konti, så det burde jo ikke være et problem.

Nogle der har oplevet dette, eller ved hvad der er galt.

mvh
Dennis
Avatar billede dana Nybegynder
18. april 2003 - 16:19 #1
Er det Outlook Express? Åben en ny mail og gå i Vis og hak af i Alle Brevhoveder!
:)
Avatar billede dana Nybegynder
18. april 2003 - 16:21 #2
Dette er sagt ud fra at det er version OE 6.1 SP! Hvad er din version?
Avatar billede dcasso Nybegynder
18. april 2003 - 16:57 #3
Det er Outlook 2000, altså ik Express
Avatar billede mortrr Praktikant
18. april 2003 - 18:10 #4
Har du accounts/konti knappen, men den er bare inaktiv?

Så prøv en "Detect and repair" i help menuen.

Hvis ikke, så højreklik på toolbaren - customize - Toolbars tabben - Reset.
Avatar billede dana Nybegynder
24. april 2003 - 21:36 #5
Avatar billede dcasso Nybegynder
24. april 2003 - 22:13 #6
Den metode har jeg også leget lidt med, men den er alt for langsommelig når man nu ofte skifter, da der er 4 familieadresser, for hvert familiemedlem.

Vil gerne have den lille pil frem som jeg har på andre pc'ere, således jeg ved siden af send bare kan vælge den pågældende
Avatar billede dana Nybegynder
25. april 2003 - 06:01 #7
Jeg bruger selv Outlook 2000 og har ingen pil!!! Nu må du selv finde ud af resten, når du ikke kunne bruge mit svar!
Avatar billede dana Nybegynder
25. april 2003 - 13:05 #8
Der er en nemmere måde - Klik på Ny Post, Klik på Vis, Klik på "Fra-felt". Så skulle det være der..................
Der er forskel på OE og OL2000 - jeg har aldrig set en pil i OL2000.
Avatar billede almaj Nybegynder
27. april 2003 - 15:23 #9
jeg har tidligere brugt forskellige afsender adresser - på det ene tidspunkt skrev jeg blot afsenderen i frafeltet. nu vælger jeg blot den konto der skal besvares fra konti dropdown menuen i mailen - det fungerer også fint
Avatar billede dcasso Nybegynder
27. april 2003 - 15:30 #10
hvordan fik du et frafelt frem
Avatar billede dana Nybegynder
11. maj 2003 - 11:05 #11
Fandt du Fra feltet?
Avatar billede dcasso Nybegynder
17. oktober 2004 - 21:47 #12
Må vist hellere få lukket spørgsmålet