Avatar billede motheo Nybegynder
18. april 2003 - 14:12 Der er 3 kommentarer

Sony DRU-500AX

Er der nogen der har købt en Sony DRU-500AX som har haft problemer med at få windows XP servicepack 1 til at kunne
genkende den ??..Har prøvet alt men Windows bliver ved med at tro at det er en DRU-500A der sidderI, så jeg kan ikke udnytte de 4x skrivehastighed..Andre der har eller har haft dette problem & som har fundet en løsning hører jeg gerne fra jer...Ligeledes har jeg set at man nu kan købe 9,7 GB skiver i Tyskland, vil jeg have nogen problemer med at brænde dem med en almindelig dvd brænder ??
Avatar billede kimila Nybegynder
10. maj 2003 - 12:41 #1
Jeg har også købt sådan en, men jeg mener at det kommer an på dvd skiven hvad hastighed den kan brænde med.

Min siger også at det er en DRU-500A.
Avatar billede motheo Nybegynder
10. maj 2003 - 17:48 #2
Hmmm...De skiver jeg hidtil har prøvet har ikke kunnet brænde med 4x selvom de er testet til at kunne.
Mo
Avatar billede mikovich Nybegynder
16. oktober 2003 - 00:44 #3
Jeg har snakket med Sony, og de bekræfter at brænderen bliver genkendt som DRU-500A, og ikke AX... dette skyldes at brænderen er en videreudvikling af A-modellen. Mht. at brænderen skal kunne brænde med 4x, så gælder dette desværre stadig kun for de dyre dvd mærker. Jeg har endnu ikke brændt en dvd med 4x. Sq for dårligt Sonny!!! Om den kan brænde en 9,7gb skive kan jeg desværre ikke svare på, er også selv ret nysgerrig, men ærlig talt så tvivler jeg meget på det.