Avatar billede kristiankbh Nybegynder
18. april 2003 - 01:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Klassiker: beklager: Too few parameters. Expected 1.

Hmmm, der er vist problemer omkring: conn.Execute(SQLstmt) men kan simpelthen ikke finde fejlen - anyone?

Update<HR>
      <FORM METHOD="post" ACTION="moddata.asp?Actionvar=update">
            <B>Nuv&aelig;rende kategori</B><%=rs("Sub")%>V&aelig;lg anden kategori <select name="Sub" size="1">
                <option>V&aelig;lg menu kat.</option>
                <option value="corpid">Corporate Identity</option>
                <option value="prints">Tryksager</option>
                <option value="screen">Skærmdesign</option>
                <option value="display">Udstillinger</option>
                <option value="public">Offentligt design</option>
                <option value="product">Produktdesign</option>
            </select><br>
            <br>
            <b>Link Navn</b><INPUT TYPE="text" NAME="Name" VALUE='<%=rs("Name")%>'><BR>
            <B>Link:</B> <INPUT TYPE="text" NAME="Link" VALUE='<%=rs("Link")%>'><BR>
            <INPUT TYPE="hidden" NAME="flag" VALUE="2">
      <INPUT TYPE="hidden" NAME="Recordid" VALUE="<%=rs("ID")%>">
      <INPUT TYPE="submit" VALUE="Update">
      </FORM>
      <%
      rs.MoveNext
      rs.Close
    END IF
  ELSEIF Request.Form("flag")="2" THEN
    SQLstmt = "UPDATE navigation SET "
    SQLstmt = SQLstmt & "Sub='" & TRIM(Request.Form("Sub")) & "', "
    SQLstmt = SQLstmt & "Name='" & TRIM(Request.Form("Name")) & "', "
    SQLstmt = SQLstmt & "Link=" & TRIM(Request.Form("Link"))
    SQLstmt = SQLstmt & " WHERE ID=" & TRIM(Request.Form("Recordid"))
    ' WHERE
    %>
    <HR>
    SQL statement: <%=SQLstmt%>
    <HR>
    <%
conn.Execute(SQLstmt)
    Response.Write "Operation Complete<br><A HREF=""moddata.asp"">Home</A>"
  END IF

'If the QueryString has the Actionvar = delete then delete the item
'and generate an "Operation Complete" page
ELSEIF Actionvar="delete" THEN
  SQLstmt = "DELETE * FROM navigation WHERE ID=" & TRIM(Request.QueryString("Recid"))
  %>
  <HR>
  SQL statement: <%=SQLstmt%>
  <HR>
  <%
  conn.execute(SQLstmt)
  Response.Write "Operation Complete<BR><A HREF=""moddata.asp"">Home</A>"

'If the QueryString Actionvar isn't set to anything, generate the list of items
ELSE
  SQLstmt = "SELECT * FROM navigation"
  %>
Avatar billede keysersoze Guru
18. april 2003 - 01:57 #1
response.write sqlstmt
response.end

lad os se resultatet af det
Avatar billede mortrr Praktikant
18. april 2003 - 13:25 #2
Hvis link er tekst, så
SQLstmt = SQLstmt & "Link='" & TRIM(Request.Form("Link")) & "'"

Men du skriver jo ikke hvilken af dine execute linier det er.
Avatar billede kristiankbh Nybegynder
18. april 2003 - 15:53 #3
>mortrr - thanx - det virkede. Havde ikke lige set den der :o)