Avatar billede mudfreak Nybegynder
16. april 2003 - 22:26 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Vurder mit site (igen)

Så fik jeg lavet et nyt design på min hjemmeside.. :)

http://www.ikke-navngivet.webbyen.dk

Hvad synes i om det?
Avatar billede impulze Nybegynder
16. april 2003 - 22:30 #1
måske skulle de to store "kasser" passe lidt mere i højten!
men ellers nice nok ;D
Avatar billede mudfreak Nybegynder
16. april 2003 - 22:32 #2
Taak - Kan jeg faktisk os' godt se nu du si'r det.. :s
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
16. april 2003 - 22:38 #3
Det er faktisk blevet meget pænt ! Kassen med tekst i skulle nok lige rykkes op på højde med den hvor der står shouts i ellers er det meget pænt! Og så skulle du måske disable kasserne så man ikke kan slette teksten i dem, gøres sådan:
<input type="text" name="text" value="text" disabled">
"disabled" smider du bare ind i dit textarea!
Avatar billede mudfreak Nybegynder
16. april 2003 - 22:40 #4
Hvor sætter man den ind henne?
Avatar billede kbonline Nybegynder
16. april 2003 - 22:42 #5
Sikkert et flot design, hvis man er til sorte hjemmesider.

Jeg fik en "kørselfejl" ved start i linie 147 (noget med at tooltip er nul og ikke et objekt)
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
16. april 2003 - 22:45 #6
<TEXTAREA style="BORDER-RIGHT: solid; BORDER-TOP: solid; BACKGROUND: black; BORDER-LEFT: solid; WIDTH: 161px; COLOR: white; BORDER-BOTTOM: solid; FONT-FAMILY: VERDANA; HEIGHT: 400px" rows="13" cols="10" disabled>Her skriver du din tekst det burde virke nu!!!</TEXTAREA>
Avatar billede mudfreak Nybegynder
16. april 2003 - 22:47 #7
Kigger lige.. - Du får point'ne hvis det virker.. :)
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
16. april 2003 - 22:47 #8
Det er lige meget hvor du sætter det ind henne , bare læg det i enden af <textarea> ´scriptet!
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
16. april 2003 - 22:48 #9
Okay!
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
16. april 2003 - 22:49 #10
Eller hvis du ikke syntes det ser pænt ud kan du også skrive det her i din <body> <body onselectstart="return false;"></body>
Det virker vist osse!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
16. april 2003 - 22:58 #11
hvorfor bruge disabled?? Det gør den så forringet.. Brug dog en kommando der er lavet dertil.. !

fx :

<TEXTAREA style="BORDER-RIGHT: solid; BORDER-TOP: solid; BACKGROUND: black; BORDER-LEFT: solid; WIDTH: 490px; COLOR: white; BORDER-BOTTOM: solid; FONT-FAMILY: Tahoma; HEIGHT: 400px" READONLY rows=21 cols=49>
Avatar billede mudfreak Nybegynder
16. april 2003 - 23:01 #12
Taak.. Syn's også den der disabled virkede.. Grim, og scroll-baren holdt op med at fungere.. :s
Avatar billede bartzzeh Nybegynder
18. april 2003 - 19:48 #13
Ja det kunne man jo også bruge!
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. april 2003 - 19:51 #14
bartzzeh -> hehe.. ja.. ikke OGSÅ.. men det er den man bruger.. Det andet så lidt dumt ud.. at disable den bruger du kun hvis du har en form hvor du ikke vil have at den skal smide dataene med over.. og samtidig vil vise at man ikke må rette i det..

Kan fx være i et newsscript hvor man gerne vil være id-nummeret.. En information der selvfølgelig ikke må rettes i.. :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. april 2003 - 19:52 #15
være -> vise