Avatar billede jesperc5 Nybegynder
15. april 2003 - 20:58 Der er 12 kommentarer

Alt er slettet

Hejsa folks.

Jeg har et problem med mine e-mails programmer:
Jeg anvender både outlook xpress (vers.6) og outlook 2000.

Men nu er alt væk i outlook 2000: meddedelser (indbakke, slettet, udbakke osv), adressekartoteket (adresser, e-mail addr. osv), kalender, journal. ALT!

I outlook xpress er det "kun" alle adresserne der er slettet.

Hvad er der sket? Og ikke mindst (!), hvordan får jeg alle tingene tilbage?

Venter spændt på svar.

Hygge
Jesper
Avatar billede bredker Nybegynder
15. april 2003 - 21:02 #1
hvad med først at lukke nogle af de gamle spm ( de er ret gamle )
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2003 - 21:06 #2
prøv at søge på din PC efter alle filer der hedder *.pst
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2003 - 21:07 #3
jesperc5> http://www.eksperten.dk/spm/13687 - det er over 3år gammelt og står stadig åbent.... tsk tsk
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2003 - 21:28 #4
underligt... alle mine kontaktpersoner på messenger er også bare væk.. andre folk kan godt se mig men jeg kan se 0! kan der være en forbindelse? :S
Avatar billede clausn Nybegynder
15. april 2003 - 21:31 #5
john_stigers> Hvordan kan spg. 13687 stadig være åbent? jesperc5 har selv accepteret sit eget svar den 04/09-2001 11:15:01
Bare min undren...

jespersc5> Du skulle vel aldrig bruge McAfee? De havde en fejl (mener 100% det var dem) der gjorde at alt post blev slettet hvis man havde fået sig en virus - eller har du virus lige nu - for du har vel husket at opdatere :o)
Avatar billede jesperc5 Nybegynder
15. april 2003 - 21:34 #6
riwen: tak for din kommentar til john_stigers :)

Jeg anvender ikke mcafee, men norton...

phatlasse: hvis jeg finder filen *.pst, hvad skal jeg så? og hvad hvis jeg IKKE finder den?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2003 - 21:37 #7
Hvis ikke du finder den, ja så er din post væk. :o(
Hvis du finder den, kan du jo vende tilbage
Avatar billede jesperc5 Nybegynder
15. april 2003 - 22:08 #8
phatlasse: *.pst filen er desværre væk.
er det så umuligt at gendanne dataerne? eller er det bare bad luck?
men hvad er grunden til tab af dataerne?!?!?!?
Avatar billede hcma Novice
15. april 2003 - 23:16 #9
hvis du kører med WinME eller WinXP kan du forsøge med "systengendannelse" til et tidspunkt hvor du er sikker på at det hele virkede.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. april 2003 - 01:30 #10
Den *.pst fil som er væk er jo desværre ikke sådan lige at få igen. Denne fil tilhører dit Outlook, men hvad så med dit Outlook Express. Her skal du lede efter alle filer som hedder *.dbx Jeg håber da at du finder det hele her.

Det lyder bare underligt at alt er væk. Prøv lige at onlinescanne for virus evt. her: http://pandasoftware.com/activescan/
Derudover skal du installere Ad-aware som kan finde spyware som måske kan være skyld i problemet. Sammen med Ad-aware er spywareblaster et godt program at installere. Det ligger i regedit og passer på at der ikke kommer for meget utøj på din pc. IE-Spyad og også et godt prg. som også ligger sig i regedit og passer på dig. Alle disse programmer kan du finde links til på http://www.spywarefri.dk samt en masse anden nyttig information og mange gode links. Heldigvis står alt på dansk.
Avatar billede bredker Nybegynder
18. april 2003 - 22:41 #11
lukketid
Avatar billede clausn Nybegynder
31. juli 2003 - 17:54 #12
Der burde være en lukkelov herinde :-)