Avatar billede mollez Nybegynder
15. april 2003 - 19:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gendanne filer

hej alle sammen er der ikke en der kan hjælpe mig jeg har lige formateret men jeg glemte at gemme mine emails fra Outlook. Er der en der vil ved om man kan finde de mails igen på den ene eller anden måde men jeg vil ikke formatere igen.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. april 2003 - 19:21 #1
måske har din mail udbyder en backup, så du kunne prøve at kontakte dem, men ikke sikkert at de vil gøre det gratis
Avatar billede bredker Nybegynder
15. april 2003 - 19:21 #2
det kan du ikke du har slættet alle data
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. april 2003 - 19:23 #3
bredker: det kan man godt, hvordan kan politiet ellers finde en masse udlovligt på computere som _er_ formateret?
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2003 - 19:26 #4
Der er et program som hedder "Drive Rescue" det kan måske gendanne dine filer, er ikk helt sikker..
Det kan ivert fal gendanne filer som er bliver slettet fra Papirkurven.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2003 - 19:29 #5
Prøv at kikke her: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=Drive+Rescue&tg=dl-2001&search=+Go%21+
Der er en masse programmer som måske kan hjælpe dig..
Avatar billede grunken Nybegynder
15. april 2003 - 19:29 #6
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,6827,00.asp

her er der sikkert et program du kan bruge

ex. "Easy Recovery Pro", Eller "Lost & Found"

men gratis er det ikke
Avatar billede r4p70r Nybegynder
15. april 2003 - 20:53 #7
der findes mange programmer der kan finde dine filer, selvom du har formateret mange gange...men jeg har ikke fundet et gratis et. Men nogle kan godt ta små filer gratis....men er det jo ikke i dit tilfælde...
Avatar billede halifax Nybegynder
16. april 2003 - 00:01 #8
Mener nu at Lost & Found fra Power Quest er frigivet som gratis. Læs her www.krogh-hansen.dk/diskrecovery

Filerecovery Pro kan gendanne fra en formateret disk. Men det koster også penge
http://www.lc-tech.com/Filerecovery.htm

GetDataBack er en anden mulighed
http://www.runtime.org/gdb.htm
Avatar billede halifax Nybegynder
16. april 2003 - 18:34 #9
Dejligt at du -tilsyneladende - har løst dit problem og akcepteret et svar. Det er bare sådan, at det der linkes til fra 911help fra www.download.com er flere forskellige file recovery programmer. Det er nemt at linke til en masse ting, og så må man selv finde ud af resten!
Reglerne er også sådan, at en løsning skal være tilgængelig for andre eksperten brugere.
Derfor bedes du oplyse, hvordan (hvilket program fra linket) der var din løsning.
911help skriver selv "der er masser af programmer" og det akcepterede svar fortæller ikke andre brugere om løsningen.

Det burde du ikke akceptere uden at oplyse yderligere info.