Avatar billede tinne-s Nybegynder
15. april 2003 - 09:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af memory til mp3-afspiller

Jeg har en toshiba mp3-afspiller og der hørte et toshiba memory kort med 64 mb SD-ram til. Nu vil jeg gerne købe et nyt med 128mb -
hvilket kort skal jeg gå efter?
hvor kan jeg få det?
og vigtigst
hvor er det billigt?
Er et multimedia kort det samme som det der skal i en mp3-afspiller?
Avatar billede viperman Nybegynder
15. april 2003 - 16:28 #1
MultiMedia Cards™ = MMC
SecureDigital Card = SD

Så MultiMedia er ikke det samme som SD, nogle afspillere kan bruge flere typer kort.

Tjek www.edbpriser.dk
Kingston SD 128 MB Pris kr. 548-595 incl. fragt.
Avatar billede tinne-s Nybegynder
16. april 2003 - 12:02 #2
Avatar billede viperman Nybegynder
16. april 2003 - 16:55 #3
Citat fra EDB-priser:
Perfekt vare til perfekt pris. Ville lige understrege at SanDisk er en af de førende mærker indenfor flash-ram. Denne 256 MB SD card er bl.a. kompatibel med hp-digitalkameraer (fx. hp photosmart 812), hvilket ikke fremgår nogen steder. Dog anbefaler jeg at man undersøger det selv. Citat Slut.

Og prisen er OK. Nogle afspillere kan kun tage SD op til en bestemt størrelse f.eks. 128 mb.
Avatar billede viperman Nybegynder
16. april 2003 - 17:49 #4
Bemærk lige:

Copyright Computerstore A/S 2003. Alle priser er eksklusiv moms.

EKSKLUSIV MOMS !!!
Avatar billede tinne-s Nybegynder
17. april 2003 - 11:42 #5
Tak
Jeg tror jeg ender med billigefilm.dk - 770 inkl. moms og forsedelse!
256mb SD-kort!