Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
13. april 2003 - 13:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Korrektur!

Lang´Syne – Muscle Rock
Den første halve time når man får ep’en i hånden er coveret med den specielle bagcover som er gennemsigtig og hvor man kan dyrke bandet som står og skumler men en dunst af mørkets gab! . Når man sætter skiven i pc’en popper en slags hjemmeside frem hvor man kan dyrke deres tekster eller høre nogen af deres andre sange. Et cover som har ligget i hænderne på en med meget kreative gen.

Den befriende lyd som de formår at varme lokalet med er det sprødeste hård-rock, der er kommet fra Jylland. De formår at tæske de velproducerede numre igennem uden en snert af gentagelse! Numrene Burnproof girls, How to kill a comet, Skin, Celebration & Kids som alle fem lige fra start fortæller hvordan det skal være, med de spektakulære introer på både guitaren og sangen. Med denne udgivelse ligger de endnu en samling sange bag ryggen som man ikke kan være andet en stolt over.

Når man efter det først nummer som var en rigtig sprød sang går næste sang ned i tempo, men det skal der rettes bod på for de formår at pumpe sangen op i et hårdt tempo. Når man så kommer til det fjerde nummer på cd’en finder man et nummer der i forhold til de andre 4 er et forholdsvis stille nummer der er lidt speciel for det er en blanding og det eneste nummer på cd’en som kører i den rytme.

Førstehåndsindtrykket når man hører numrene igennem er at musikken ligner meget de andre upcoming bands, der er en del der bevæger sig indenfor den genre, men når man læner sig tilbage og lytter numrene igennem og lytter til teksterne og instrumenterne kan man godt høre det ikke er lokalbandet nede far den lokale klub man har fat i, men et band der forstår at sætte et nummer sammen som ikke kan høres andre steder. Det er nok heller ikke uden grund de kan kaste sig over en 6 måneders turne af New Zealand. Deres musik kan beskrives med 2 ord ” Grand Foutu”.

Numre på demoen
Burnproof Girls
How to kill a comet
Skin
Celebration
Kids

Bandet består af
Tue Roth: Guitars & Vocals
Rune Koop-Jakobsen: Bass & Vocals
Michael Momme: Vocals
Jacob M. Jessen: Drums

Hjemmeside www.langsyne.org
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
15. april 2003 - 11:01 #1
HALLO?...
Er de rikke nogen der vil rette denne anmeldelse?
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
16. april 2003 - 11:09 #2
jjj